Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joanas finnes lett på diverse sider, helt gratis..hehe.

Er ikke den. . .

 

Hadde en gratis guide hvor det sto alt du skulle gjøe sånn "Then take the "raptor quest" and kill every raptor you see while doing that quests.... "You should now be level 18" og boom så var jeg level 18.

 

Var en genial og gratis guide.

Lenke til kommentar
Angående RP-servere, hvordan er det der og hvordan chattes det?

 

Jeg ser forresten for meg at på RP-servere kan ikke General og Tradekanalene brukes omtrent og Yell og Say blir brukt i mye større grad, hvor rett har jeg i dette og hvordan påvirker det i så fall spillingen?

 

Var kanskje litt sånn i begynnelsen, men ikke nå lenger. Spammes en del i General/Trade, og vi har gullselgere som alle andre servere :/ Men er ganske mange på serveren som RP'er, og det hender jeg gjør det selv. Tok gåturen fra HH til Western Nagrand sammen med ei venninne. Underveis satt vi opp bål, laget oss mat, gikk på skattejakt, i det hele tatt veldig morsomt :) Må bruke fantasien en del da, hehe.

Lenke til kommentar

er det jeg tenker, du står ved siden av karen som har 40 flere HKs enn deg i wsg'en, gearet deres er omtrent likt og du lurer på hva i all verden han har gjort annerledes, så du sjekker talentene hans og "aha, interessant spec, det er derfor altså.. hmm" i stedet for å grave opp armory og søke der, er det bare meg eller "lagger" armory slik at firefox låser seg en stund før infoen lastes? gjør det i alle fall hos meg.

 

 

edit: dagens pvp daily gjort, deilig :) håper virkelig at det vil revitalisere Bgene litt, stimulere litt spilling osv. AV virker stilig også nå!

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
Joanas finnes lett på diverse sider, helt gratis..hehe.

Er ikke den. . .

 

Hadde en gratis guide hvor det sto alt du skulle gjøe sånn "Then take the "raptor quest" and kill every raptor you see while doing that quests.... "You should now be level 18" og boom så var jeg level 18.

 

Var en genial og gratis guide.

James leveling guide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...