Gå til innhold

[løst]Bør jeg endre noe på dette bildet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uryddig, upassende farge på bakgrunnen og teksten. Gir meg et veldig old school computer preg.

 

Ville heller satset på hvit bakgrunn, litt tøffere overskrift, litt kraftigere (skygge kanskje), enkel skrift, ryddig nedover, og kanskje en svart hvit tegning langs bunnen av litt cs action (mest typiske lan spillet).

 

Ikke meningen å være så negativ, men plakaten skal jo kun gi info om en happening, og må ikke være dø kul eller spesiell. Informativt ser ting bedre ut jo ryddigere det er. Og unngå vridde tekst biter med mindre det står "Gratis cola" for det kan man slenge på skrått hvor som helst på plakaten og ser alltid bra ut. Hvis det er noen sjokk nyheter kan du sette de litt ut fra resten av infoen.. hvis du skjønner hva jeg mener.

 

og skal du printe ut, så skal du sikkert betale for printen, hvit bakgrunn lønner seg nok i lengden.

 

forresten, "ønsker DU å delta..etc" funket fint.

Endret av andre_sn
Lenke til kommentar

...og mens kritikken hagler: Ta en ekstra runde med stavekontrollen. Det er litt flaut med skrivefeil, synes nå jeg. (Konkurranse skrives med dobbel r;))

 

Og sånn generelt er det en fordel å holde seg til max 2-3 farger og 2-3 tekst-varianter/vinkler/whatever, hvis man ikke vet veldig godt hva man gjør og vil ha fram.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...