Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
General Pose er den ultimate 10-min-friminutt snus :)

Du slipper å ergre deg over at du ikke kan ha den i lengre enn friminuttet, for den holder uanett ikke lengre ^

Har du kjipe lærere eller? Eller går du på ungdomskolen?

Jeg har bare en lærer som bryr som om snus i timen, det er gymlæreren, hun er steike mental helsefrik da. Hun har sagt til meg jeg ikke kan få barn om jeg snuser :!:

Skrevet

Du slipper å ergre deg over at du ikke kan ha den i lengre enn friminuttet, for den holder uanett ikke lengre ^

Jeg har bare en lærer som bryr som om snus i timen, det er gymlæreren, hun er steike mental helsefrik da. Hun har sagt til meg jeg ikke kan få barn om jeg snuser :!:

Det er da ikke annet en negativt. Pul på fylla uten kondom :thumbup:

(kAN jo enda få nasty infeksjoner menmen..)

Skrevet

Prøvde en ny kyllingsnus i dag. Den med eukalyptussmak i pose.

Den svei litt mer en den med lakris, og virket slightly sterkere.

Blei like svimmel nå også.

Men jeg opplevde at virkningen satt i meg i rundt 2 timer etter at jeg tok den ut, så jeg er nok ganske fersk, ja.

Men om jeg velger å fortsette med dette blir det nok bare på helgebasis eller sjeldnere.

Jeg er livredd for å finne ut at det er så godt at jeg blir avhengig og dermed havner på kjøret.

viljestyrken min < 0,001 :ermm:

Skrevet

Går VGS, og nei, lærerne er ikke kjipe :)

Skrevet (endret)
Jeg er livredd for å finne ut at det er så godt at jeg blir avhengig og dermed havner på kjøret.

viljestyrken min < 0,001  :ermm:

:dontgetit: Du havner ikke på kjøret av snus. Men om noen tilbyr deg hasj kan du trekke litt unna :p Snuser selv jeg, har ingen problemer med å si nei takk til hverken det ene eller det andre jeg.

Foresten, gå i butikken og kjøp deg en Røda Lacket eller Ettan, så kan du øve deg på å bake med et par bokser, så går du over til snusen over alle snuser; general.

Endret av Lord-Myrrah
Skrevet

bare aldri begynn å røyk. Vanskelig å gå tilbake til snus hvis man har begynnt å røyke synes jeg :( begynner å komme seg nå, menmen må få tatt meg en sverige tur snart og kjøpt opp litt...

Skrevet
bare aldri begynn å røyk. Vanskelig å gå tilbake til snus hvis man har begynnt å røyke synes jeg :( begynner å komme seg nå, menmen må få tatt meg en sverige tur snart og kjøpt opp litt...

For meg er det omvendt. Røyk gir meg bare vondt i halsen og lite nikotin. Snus fo laif.

Skrevet
hehe, kan sitte med ei bleie i flere timer jeg :)

så lenge rolf er tilstede altså

rolf?

snuskluten :thumbup:

er nå enig i at snus er bedre. har ikke i nærheten like mange negative sider som røyk

Skrevet

Snus er på mange måter mye bedre enn røyk.

Også helsemessig.

Det er forresten mye diggere å sitte med en pris inne i et par timer enn å røyke en sigarett opp på 10 minutter ;)

Skrevet

Akkurat det der er personlig.. For meg varierer det litt!

Idag hadde jeg ikke snus. Var såpass desperat at jeg fant litt tobakkrusk ut av gamle sneiper, rulla det i en bussbillett og tente på. DA synes jeg det var MYE deiligere enn snus da! =S Halleluja..

Skjedde etter at jeg hadde inntatt 3 øl i storefri! :p:innocent:

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

å drikke 3 øl tilsvarer rusen til en flaske brus da :p

Skrevet
Var såpass desperat at jeg fant litt tobakkrusk ut av gamle sneiper, rulla det i en bussbillett og tente på.

ok, det er bare mentalt! :wow:

Der har du et godt eksempel på min største frykt...

å bli "en sånn" :scared:

Skrevet
Var såpass desperat at jeg fant litt tobakkrusk ut av gamle sneiper, rulla det i en bussbillett og tente på.

ok, det er bare mentalt! :wow:

Der har du et godt eksempel på min største frykt...

å bli "en sånn" :scared:

ja, er kanskje å dra den litt langt, når man lager sigaretter av tobakk som man tar fra gamle sneiper som ligger på bakken. det er bare.... nasty :ermm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...