mushi Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Skru av soft shadows og sett ned kvaliteten på volume lightning til medium, det gjorde underverker for mitt 128mb 6800 kort, gikk fra 24 til 49fps (var med maximum tekstur, fikk litt ram lag men)
monstar Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 FY F for et bra spill(demo), skvetter jo av fyren du styrer sin skygge enkelte ganger, også den jenta som hyler, dette skal kjøpes uansett hvor mye jeg kommer til å skvette, gleder meg til spillet kommer ut.
gobyfly Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Er det bare hos meg , eller "mister" du også key oppsettet på keyboard i ny og ne ? Spesielt irriterende da jeg plutselig ikke kunne gå bakover lengre , og reload knappen og ikke virket lengre. Det skjer cirka hvert minutt at det er en eller aen key bind som er "ingenting" Det er jo bare til å binde dem igjenn , ja , mn irriterende og ødelegende for spillet at det må gjøres hvert minutt
w0d00 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Er det bare hos meg , eller "mister" du også key oppsettet på keyboard i ny og ne ?Spesielt irriterende da jeg plutselig ikke kunne gå bakover lengre , og reload knappen og ikke virket lengre. Det skjer cirka hvert minutt at det er en eller aen key bind som er "ingenting" Det er jo bare til å binde dem igjenn , ja , mn irriterende og ødelegende for spillet at det må gjøres hvert minutt Skjer ikke her..
Gunfreak Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 greide å få hue på en kar å poppe av nor jeg skøyt han i hue med pistolen, gøy akurrat som på three kings og nå opplevde jeg også eksplosion bugen, skjede etter jeg gikk ned trappa og de 4 folka prater samme inne på det kontoret, snipa han første med pistolen(akuratt som i HL2 er pistolen det mest nøyaktige våpenet) så tok jeg fram spas'n og begynnte å pompe bly mot fi, da en hopper gjennom viduet og løper mot meg, jeg fyrer at at skutt mot han og han forsvinner i en sky av blod(alt i slowmo) veldig gøy
Ṱormod Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Dette er klart et av de beste FPS-spillene jeg har prøvd. Doom 3 kan bare gå og legge seg iforhold til F.E.A.R. Herlig med slowmotion og skumle ting som hun jenta og de underlige vrangsforestillingene til spilleren. Dette skal kjøpes. Endelig en fps med nyskapning og frykt. Dette har spillverden ventet på lenge. Håper STALKER blir like bra
w0d00 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 En annen kul greie er hvis du prøver å kaste en pulse-granat på noen, så skyter di mot deg og treffer granaten med kulene sine i lufta.. Da smeller det rett i trynet på deg hvis granaten ikke har kommet seg langt nok av gårde... F.E.A.R
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Tør ikke spille det flere ganger enn den ene gangen jeg har spilt det
VbD Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Faen så fett spill, garantert at dette skal kjøpes når det kommer ut. Skvetter litt av det ja, men det er ikke sånn at jeg ikke tør å spille det mer. Pingler eller?! neida, synes resident evil og silent hill er værre (men sykt bra spill for det)
akristina92 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Faen så fett spill, garantert at dette skal kjøpes når det kommer ut. Skvetter litt av det ja, men det er ikke sånn at jeg ikke tør å spille det mer. Pingler eller?! neida, synes resident evil og silent hill er værre (men sykt bra spill for det) Jeg blir sittende og kaldsvette bare det blir litt skummel stemning. Jeg hyler så det hørest utover hele nabolaget når jeg blir skremt(seriøst).
w0d00 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Har gått gjennom demoen 8 ganger nå.. Blir jo ikke lei heller.. Prøver nye taktikker hver gang.. Dette spillet er det beste FPS-spillet jeg har prøvd.. Likte FarCry når det kom, men FEAR er bare helt sykt rått i forrhold!! Har aldrig vært så skråsikker på at jeg skal kjøpe et spill som det jeg er nå.. Mer sikker enn da jeg kjøpte HL2..
Drizt Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Ingen som aner hva som kan være problemet med at spillet ikke vil starte. (Se side 19). Jeg har også lyst til å bli skremt
emacoolit Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Drizt: har du prøvd å reinstallere skjermkortdrivere og DX9.0c?
Drizt Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Drizt: har du prøvd å reinstallere skjermkortdrivere og DX9.0c? Ja. Det funket dessverre ikke. Men ikke så nøye. Skal kjøpe et 7800GT snart så det funker vel da.
hansol123 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 hvorfor går det ikke an og ta karate spark i demoen gikk i mp betan det var jo helt rått
Backspace_89 Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 vil bare si at F.E.A.R er et skikkelig rått spill etter en heftig skuddveksling var det 2 fiender igjen. han ene tømte jeg et halvt magasin på ,og etter det kom han andre løpende mot meg. jeg satte på slow-motion og kastet en granat. granaten fløy sakte mot han møtende fienden, som så roper i veldig kul slowmo stil "oh shit", han prøver å snu men får granaten i bakhodet som sender en trykkbølge ut i rommet som sender de resterende løse gjenstandene i rommet veggimellom veldig kult med "oh shit" i slowmo først
Tobe__ Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 Når man kom til den gangen der alt ble hvitt, og man plutselig befant seg i ett hav av blod, og man svømte for å komme seg ut den eneste døren.. Og det som skjedde da.. Jeg har aldri vært så redd i hele mitt liv.. Jeg måtte nesten kaste opp, det var helt forferdelig.. Dette spillet har ødelagt nervene mine fullstendig.. Men jeg spiller det alikevel.. Betyr det at jeg er en idiot?
Hr. Jenssen Skrevet 8. august 2005 Skrevet 8. august 2005 (endret) Noe jævlig kult jeg oppdaget da jeg spilte demoen i dag: Jeg hoppa ned trappa og gikk mot det rommet hvor det går en del fiender (den trappa man går ned rett etter at man får tak i rail-gun). Så skjøt jeg en fyr gjennom vinduet, og gikk mot døren for å gå inn (rett rundt hjørnet). Da hørte jeg en av dem rope "Shit! He's trying to flank us!". Konge! Hadde muligens vært litt kulere om de faktisk hadde gjort noe annet enn å bare stå i ro når de oppdaget det da. EDIT: *blablabla*... Betyr det at jeg er en idiot? Neida. Du svømmer forresten ikke, du går (i slo-mo). Når fyren svømmer, ser du at armene hans beveger seg (slik som i FarCry). Endret 8. august 2005 av MeTa][iC
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå