Deadringer Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 hva er det med voksene menn og redselen for døde småjenter? fanken som jeg er skremt for den ungen! @metallic: jeg prøvde meg litt ut nå, og det blir skuddmerker på likene også etter at de er døde. men det er litt buggete, så det er bare noen arealer av kroppen det blir skuddmerker på.
Bromlexl Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Dette var jo bare samme level som de hadde video av på E3. Akkuratt det samme. Så det var ikke noen skremmende øyeblikk for meg. Noe som er litt rart. Jeg pleier å være ganske skvetten når jeg spiller. Men selv om den var kort så var det ganske gøy å se eksplosjonenen i slow motion
Scortech Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Info til de som måtte lure: The final system requirements for F.E.A.R. have been announced: MINIMUM SYSTEM REQUIRED · Windows® XP or 2000 with latest service pack installed · DirectX® 9.0c (April Edition) (included) · Pentium® 4 1.7 GHz or equivalent processor · 512 MB of RAM · 64 MB GeForce™ 4 Ti or ATI® Radeon® 9600 or equivalent with hardware T&L and pixel shader support · 5.0 GB free Hard Drive Space for installation · 4x CD-ROM drive (for Director's Edition, this will have to be DVD-ROM) · 16-bit DirectX® 9.0 compliant sound card with support for EAX™ 2.0 · Internet Connection Required · Mouse · Keyboard RECOMMENDED HARDWARE ·Pentium® 4 3.0 GHz or equivalent processor ·1 GB RAM ·A 256 MB Radeon® 9800 Pro or equivalent DirectX® 9 compliant video car with hardware T&L and pixel shader 2.0 support SUPPORTED CHIPSETS Nvidia GeForce™ 4Ti, GeForce™ FX 5900, FX 5900 Ultra, 6800, 6800 GT, 6800 Ultra ATI® Radeon® 9600, 9600 Pro, 9600 XT, 9700, 9700 Pro, 9800 Pro, x700 XT, x800 XT, x850 XT
genser Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 .. Hadde du tatt deg tiden til å se på to første sidene i tråden hadde du sett at dette allerede var skrevet av en annen. Og nå går jeg inn i FEAR. Dette burde være bra. PC'en fyller så vidt minimumskravene, så regner ikke med den beste ytelsen akkurat.
Scortech Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Hadde du tatt deg tiden til å se på to første sidene i tråden hadde du sett at dette allerede var skrevet av en annen. Gå igjennom 15-16 sider..Eh..har ikke tid til det.
thomassit0 Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 kommer FEAR til X360? for jeg har fått meg lap som ikke klarte å dra det spes bra og stasjonære datan har jeg allerede fått en som vil kjøpe.
mushi Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 Faktisk så står det i readme filen at 2 gb ram er recommended, og anbefalt catalyst 5.6 og forceware 77.72. geforce 6600 er også på den listen, så ikke vær beskymret for det om den ikke står på lista over
iStephano Skrevet 5. august 2005 Skrevet 5. august 2005 det sto v1.0 retail på slutten nede i høyre hjørne når jeg var ferdig.. men satan, det gikk kaldt nedover ryggen når jeg plutselig så hu jenta når jeg skulle ned stigen.. hehe samma her Tenkte inni meg hele tiden `jaja nå skjer det sikkert noe dritt` Karen snudde seg for og gå ned trappa, ser tilbake igjen og BAM der stod hu. Trodde hjertet mitt skulle hopper ut av brøstet. Så kom du ned i stigen, så skjer den enda en gang. Fy søren dette spillet er helt KONGE!! Har aldri hatt så mye glede før av en demo og dette spillet innfrir alle mine ønsker. Noe som digget meg stort var AI som flere har sakt her, kasta en granat mot tre stykker. Han ene skriker `Oh shit Granade!` Alle kaster seg til til vær sin side for og unngå den når den eksploderer. Unntatt han ene da, han fikk den rett i magan og for å si det slikt. Ikke et vakkert syn Effektene, grøss faktoren, hvordan spillet figurene bevegde seg på alt sammen imponerte meg. Kan faktisk ikke si en negativ ting, og det er første gang på lenge! Dette er et MÅ ha spill i min hylle En ting som var litt morsomt var at jeg traff en kar i leggen så begynte han og hinke rundt på gulvet i smertet. hehe måtte le da men nå skal jeg ikke si mer. Bare spill og opplev det!
thomassit0 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 har en negativ ting å si, demoen var for KORT for å være nesten 700MB.
Erlendz Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Har nettop testet og runnet demoen. Jeg er normalt ikke begeistret for single player FPS spill så forventningene var lave. Grafisk sett så spillet helt enormt ut. Definitivt det vakreste jeg har sett. Det fløt forholdsvis bra også selv om jeg kjørte alt på max (specs i profil.) Jeg må virkelig si at jeg koste meg gjennom hele demoen. Likte spesielt banedesignet, den fantastiske AI'en og "bullet time." Syns spillet var forholdsvis vanskelig selv om man kunne benytte seg av bullet time. Til tross for at demoen var kort er jeg svært imponert. Gleder meg virkelig til å teste ut fullversjonen av dette fantastiske spillet.
genser Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Prøvde demoen nå. Imponerende hvor mye diskplass den tar, imponerende hvor kort demoen er. Lot meg ikke bli helt rivet med merker jeg, men det kan man heller ikke forvente når innstillingene er på det laveste. Synes AI'en var bra, og likte måten jeg plutselig ble overrasket av en granat osv.. Alt i alt helt okay synes jeg. Ingenting å hoppe i taket for for meg, men det er som nevnt pga. svak PC.
Mala Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 [iC,05/08/2005 : 23:43] Før du begynner å laste ned på nytt er det på sin plass å prøve på en restart av PCen. Kan fungere. Way ahead of you....Selvsagt tok jeg den gode gamle window teknikken. Men med trist resultat. Prøvde å pakke det ut på ny. Ingen glede der heller. SÅ jeg begynte å laste ned på en av de linkene som skulle gå ganske raskt. Å det gjør den....30% Min link holdt eg på å si Får eg en klapp på skulderen om eg har rett? Men fra spøk til omfg rofl FEAR snakk. Tenke dere det eg sitter på jobben nå og kommer mest sannsynligvis ikkje heim før i halv 5 tida Men da for pokker blir det FEAR gaming i den dunkle morra stemningen Ja din link. Klapping på skulderen må du kanksje vente med til jeg får kjørt installasjonen. Men håper inderlig at du ikke får samme problem som meg. Gledet deg hele natta på å komme hjem, så fynker det ikke Good Luck..... Det er kanskje et virus jeg har eller noe. Hmf. Tar laaang tid å kjøre antivirussjekk Jo takk for klappet, men eg installerte spillet før eg gjikk på jobb og fikk spilt det noen får minutter, såm mitt funket
Erlendz Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 La nettop merke til en merkelig bug jeg har. Får en rekke svarte streker som strekker seg over deler av folkene i spillet nå og da. Varer kanskje i ett halvt sekund hver gang det skjer. Ganske så irriterende egentlig. Noen andre som har opplevd noe lignende?
Hr. Jenssen Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 (endret) fyfaen som jeg skvatt rett før slutten, når døra lukker seg forran deg. når den saken brått svevde mot meg gjennom døra! FRYSNINGER! Monsteret? Ah. Jeg er skuffet over meg selv. Jeg har lyst til å være som Mesh (og mange andre). Jeg har lyst til å la meg skremme! Jeg gråt da jeg så filmer som The Ring og The Grudge. Kompiser hadde sittet i kinoen og vært livredd, for så å dra på kinoen og se den igjen, bare at denne gangen tok de med puter som de kunne gjemme seg bak. Da jeg dro for å se dem.... Fy faen så dårlig! At noen kan la seg skremme av sånn piss?! Det er jo opplagt når slikt kommer! Farsken, jeg har lyst til å være en sånn redd fyr som ikke spiller DOOM av andre grunner enn at det blir kjedelig.... (les: At det er skummelt) Det beste jeg vet er å bli skremt da det absolutt ikke passer. Det er DA jeg skvetter, når jeg VET at man ikke kommer til å bli skremt. Når man spiller FEAR og DOOM, eller ser filmer som The Grudge så vet man jo at man skal bli skremt, og dermed blir man ikke skremt. Når jeg liksom ser en komedie og en fyr kommer bak meg og river tak i meg, DA kan jeg skvette, siden jeg ikke i det hele tatt har kunne tenke meg å bli skremt. FEAR "skuffer" meg litt på den skremminga. Hadde sett for meg skikkelig japansk horror. Men igjen så er jo ekte japansk horror bare møkk, så jeg burde jo forstått det før. Vampire - Bloodlines, DET var creepy, det! Spesielt i det hotellet. Jeg skvatt aldri (det tror jeg nå ingen gjør der), men musikken, atmosfæren og... ALT var bare så... ekte! Husker da jeg gikk mot en dør som var blokkert, for så å snu meg. Da ser jeg denne styggingen (spøkelse som forsvant etter et sekund) med øksa som sto der. Jeg skvatt (desverre) ikke, men det var en av de gangene jeg var litt uforberedt (men siden jeg var i det huset så var jeg hele tiden litt forberedt). Men èn ting er jævlig kult med å se sånne (crappy) filmer som liksom skal være skumle når man ikke er lettskremt, er å se på de lettskremte kompisene som sitter på siden av deg, og hvordan de reagerer. De er LIMT til skjermen, og når noe som helst skjer, så blir de helt "OWÆÆÆÆÆÆ! ". DET er underholding, det. Endret 6. august 2005 av MeTa][iC
Tobe__ Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Før pleide jeg ikke å bli særlig skremt av verken film eller spill. Men etter jeg spillte DooM 3, så forandret dette seg. Jeg kan trygt si at det spillet har ødelagt nervene mine. Har gledet meg til F.E.A.R en veldig god stund nå, og klarer nærmest ikke å spille det. Jeg begynner å svette, hendene mine skjelver og jeg føler meg kvalm. Men alikevel vil jeg spille det, siden jeg har gledet meg såpass til det. En skal jo leve seg inn i spill, men det får da være måte på. I begynnelsen av demo'en når man går gjennom første mørke kjelleren.. Jeg holdt nesten på å drite på meg. Når jenta begynte å le og man hørte pustingen til personen du styrer.. Jeg hadde mest lyst til å slå av hele greia, men jeg ville også fortsette! Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan "få tilbake" nervene mine? Vil så gjerne spille dette og fremtidige spill uten å bli dårlig etter å ha prøvd det i 2 minutter
LeGranDuc Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Må si jeg ble skuffet av f.e.a.r. Det var ikke som forventet, og med min slakke pc vart ikke grafikken noe å skryte av. Selv om Half-Life 2 og Doom 3 så råflott ut på min pc. (Amd XP2200+ ATI 9800pro) Nå hadde jeg egentlig ikke lest noe særlig om spillet, men utifra de få tinga jeg leste virket det som om det skulle være "likt" Half-Life 2 og Doom 3. Det hele minnet litt om Area 51 og Piraha (eller hva det heter). Får heller vente til add-one'en til Half-Life 2 kommer ut. (er det nå snart?) S.t.a.l.k.e.r. ser spennede ut, håper det er bedre en f.e.a.r. Ellers kan jeg alltid vente litt lenger på Operation Flashpoint 2.
akristina92 Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Før pleide jeg ikke å bli særlig skremt av verken film eller spill. Men etter jeg spillte DooM 3, så forandret dette seg. Jeg kan trygt si at det spillet har ødelagt nervene mine. Har gledet meg til F.E.A.R en veldig god stund nå, og klarer nærmest ikke å spille det. Jeg begynner å svette, hendene mine skjelver og jeg føler meg kvalm. Men alikevel vil jeg spille det, siden jeg har gledet meg såpass til det. En skal jo leve seg inn i spill, men det får da være måte på. I begynnelsen av demo'en når man går gjennom første mørke kjelleren.. Jeg holdt nesten på å drite på meg. Når jenta begynte å le og man hørte pustingen til personen du styrer.. Jeg hadde mest lyst til å slå av hele greia, men jeg ville også fortsette! Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan "få tilbake" nervene mine? Vil så gjerne spille dette og fremtidige spill uten å bli dårlig etter å ha prøvd det i 2 minutter _Så_ gale har ikke jeg det, men når jeg hører den ekle musikken, ser jenta som kommer mot meg, hører personen jeg spiller puste og pese, sitter jeg LIVREDD! Det var så sykt! Jeg hadde liksom ikke lyst til å gå videre i det heletatt.. Sitter og kaldsvetter med pulsen i hundre. Plutselig kommer hun opp rett forran meg, forsvinner, for så å dukke opp bak meg..
Lord Reanicus Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 31% med 2 t igjen (67kb/s), må vere "teh ultra slowz person" her i gjengen, ja. Men eg høyrde at du kunne ha mange companions og at du var i eit team. Er ikkje det tilfelle i demo'en?
Erlendz Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Men eg høyrde at du kunne ha mange companions og at du var i eit team. Er ikkje det tilfelle i demo'en? Nope.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå