Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned nyeste versjon av Limeware og fannt ut at dette var et kjempeprogram. Minuset var at jeg fannt noen spyware med spybot search & destroy. Jeg er ikke helt sikker på om dette er med limeware eller ikke.

 

Har dere noen erfaringer med at spionvarer kommer på pc'en etter installasjon av limeware?

 

Er det eventuelt andre programmer som er like gode som ikke er noe spyware på?

 

 

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror det er slik at eldre versjoner av Limewire hadde spionprogrammer, men ikke de nyeste versjonene. Correct me if I'm wrong.

Jeg tror du tar feil.

 

PRO versjonen har kanskje ikke spyware.

 

MEN:

 

Jeg installerte den nyeste versjonen (lastet den ned fra limeware's offisielle hjemmeside for 1 uke siden). Etter dette har jeg søkt med

AD aware ==> 0 spyware.

Spybot Search & Destroy ==> husker ikke hvor mange, men minst 5.

 

Mens jeg hadde limeware på maskinen søkte jeg 1 gang, sletta, starta på nytt.

Søkte på nytt og fannt samme spyware igjen, sletta den igjen og gjorde dette om igjen ca 4 ganger.

 

Etter jeg sletta selve programmet og restarta fannt jeg spyware'n igjen. Fjerna denne, starta på nytt, da kom den bort.

Lenke til kommentar

Jeg brukte non-pro versjonen av Limewire en stund, og jeg merket ingen irriterende ekstraprogrammer som Bonzie-Buddy eller hva den irriterende lilla apen kaller seg. Så det er i så fall ikke så ille som med Kazaa.

 

For the record: Det heter Limewire, ikke Limewire ;)

Lenke til kommentar
For the record: Det heter Limewire, ikke Limewire ;)

Og hva er forskjellen ? :p

 

Jeg merket ikke noe irriterende med maskinene jeg heller, men spyware er aldri sunt, så jeg velger alltid spyware frie programmer fremfor spyware programmer.

Lenke til kommentar
når jeg brukte Limewire på laptopen så fikk jeg ikke noe spyware som jeg kan huske. men jeg vet at noen fildelingsprogram har spyware ja. et fint eksempel er jo edonkey/emule.

Prøvde du å søke med Spybot Search & Destroy med de nyeste oppdateringer (versjon 1.4)?

Endret av zarz
Lenke til kommentar
Jeg finner ingenting med nyeste versjon av Spybot Search and Destroy, har nyeste versjon av Limewire.

Var det beta versjonen du prøvde?

Nei.

 

Det er jo seff spyware på limewire da.

Hva er grunnlaget ditt for å komme med en slik uttalelse?

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...