Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får Harrington on Holdem Cashgame også.

 

Poker Tracker 3 er en gjenganger.

 

Noen andre bøker du kanskje vil anbefale for 'cash games'?

 

Har dessverre ikke lest noe særlig av pokerbøker for cash. Hvis du sniker rundt på andre forum som er mer pokerrelatert enn diskusjon.no, vil du få ørten anbefalinger om coachingsider og coachingvideoer som f.eks cardrunners.com.

 

Føler bøker er litt gammeldags, men bedre enn ingenting. Vil også påstå at erfaring er den beste læremåten.

Lenke til kommentar

Vel slik jeg oppfattet det var kvaliteten på spillerne på final table i 2008 flere hakk høyere men det er bare min mening tho.

 

Når det gjelder bøker til cashgame er favoritten til nå boken til Bill Vosti. Søk på google etter two plus two bill vosti review eller noe, så ser dere en som forteller litt om boken, jeg er ganske enig i det meste som står der.

 

Neste sesong av High stakes blir forresten gull med Elky og Lex Veldhuis.

Lenke til kommentar
Neste sesong av High stakes blir forresten gull med Elky og Lex Veldhuis.

 

 

Når begynner den? :dribble:

 

http://www.nettavisen.no/poker/article2742804.ece ^^

Dette kan jo bli gøy :)

 

Noen som har fulgt med på Chiren80 aka Athene? Han har i løpet av ett halvt år spilt opp 100 000$ fra 5$ på pokerstars.

De fleste kjenner han vel fra WoW, hvor han VAR en av verdens beste spillere.

 

Hans nyeste prosjekt er å bli "pokerstars online pro", dette skal han oppnå ved å spille en million hender i desember.

 

Kan lese og se mer om det her:

 

http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker...allenge-628719/

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Endret av Glutar
Lenke til kommentar

Som mega-fan av HSP var det herlig med nyheter om ny sesong. Likte godt den line-upen, minnet om den første i sesong 2. Negreanu og Matusow betyr mye god table-talk, mens Dwan og Farha kommer helt sikkert til å spille noen mega-potter. Også gøy med Esfandiari, personlig favoritt som alltid skaper mye liv og røre.

 

Men jeg ble litt usikker på Andreas Høivolds kommentarer til de forskjellige spillerne. Sammy Farha er slitsom å ha på bordet, mens Negreanu er kos? Tror han må gjøre litt mer research.

Lenke til kommentar
Noen som har fulgt med på Chiren80 aka Athene? Han har i løpet av ett halvt år spilt opp 100 000$ fra 5$ på pokerstars.

De fleste kjenner han vel fra WoW, hvor han VAR en av verdens beste spillere.

 

Hans nyeste prosjekt er å bli "pokerstars online pro", dette skal han oppnå ved å spille en million hender i desember.

 

Kan lese og se mer om det her:

 

http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker...allenge-628719/

 

Regnet ut at han da må spille godt over 1 hånd i sekundet hvis han er våken 16 timer dagen. Har mine tvil. Og hvis han faktisk klarer det har han no life.

Han sa jo også at han skulle vinne WCOOP, men selvfølgelig tapte han. Og det med at han har vunnet $100 000 tviler jeg også sterkt på, han skryter veldig, men gir aldri bevis, bortsett fra å vise et bilde av Cashier som han lett kan ha forfalsket. Athene failer

Endret av Grix
Lenke til kommentar
satan, han gjorde om 5$ til 108.000$ på 5 måneder første gang han spilte? not bad

 

ser ikke slik ut på poker player rankings. der er det rundt 12-15k. tror man skal ta alt det han sier/gjør med en (stor) klype salt.

Ja 2.5 mill hender er mye bonuser på stars

Endret av Taggi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...