Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jaja, blitt dratt ut av folk som har trengt runner runner 6 ganger på rad når jeg har gått all inn med klart beste hånd. morro

Det tror jeg neppe er mulig om du har hatt AA mer enn 50 ganger, om du så har det så spiller du de dårlig.

at folk trenger runner runner betyr vel ikke at enselv sitter på AA gjør det vel.....

har f.eks sittet med top pair high kicker, eller 2 par, eller straight, så har folka fått 2 par, straight, flush etc på turn/river. skjønner jo selv at det er uflaks.. men fortsatt ikke noe sårlig morro og veldig frustrerende...

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Hva gjør du for å forhindre at de klarer å slå deg på runner runner ?

 

Synes det går hardt i slowplaying enkelte steder, og folka som enten slowplayer eller gir himmelske pot odds blir like forbanna hver gang de taper fordi noen fulgte dem. Jeg foreslår at du ser litt på hvor mye du tar deg betalt for å la andre se flere kort. Er det for billig ?

Endret av Rosemount
Lenke til kommentar
Hva gjør du for å forhindre at de klarer å slå deg på runner runner ?

 

Synes det går hardt i slowplaying enkelte steder, og folka som enten slowplayer eller gir himmelske pot odds blir like forbanna hver gang de taper fordi noen fulgte dem. Jeg foreslår at du ser litt på hvor mye du tar deg betalt for å la andre se flere kort. Er det for billig ?

 

Tja, f.eks flopper 2 5 10 rainbow, jeg har 10/A suited 2 stk checker, en byr 4, jeg pusher all inn, 2 caller, han ene med 5 konge i kløver, og treffer 2 kløver på turn/river.

En annen god en er 4 8 Q flop, jeg sitter på pocket 8 han byr, jeg reraiser han går all inn, jeg setter han på top pair høy kicker/overpair, noe som var riktig, han treffer ny dame på turn, og enda en på river.

2 av de hendene jeg er lettere irritert over å ha tapt hittil idag.. nå sitter jeg på NL2? (0.01/0.02) så er vant med litt rart spill, men de her og noen av de andre jeg har blitt dratt ut på idag tar kaken.

 

edit: spelling

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Var det faktisk deg som spilte eller misforstår jeg noe her? Jeg trodde det var QT som ble calla med på river men det kan være jeg tenker på feil hånd eller noe.

 

Anyways, ser på wsop2009 main event på youtube og må nesten bare si at lex veldhuis er skikkelig rå. 3 hender på rad bløffer han 2 personer 3streets og viser bløffen (air) hver gang. Det var nesten latterlig å se på hvor hardt han går ut. Men jeg tipper det er en strategi fra hans side å få de andre spillerne på tilt (at han viser kortene mener jeg). Kommentatorene er også helt konge, sikkert noen som kjenner til dem

Endret av fireofawakening
Lenke til kommentar
Artig, spilt live med den karen.

 

Edit: 227000£ er ikke dumt. Grattis, wp. Kjipa med den ene hånden.

 

Ja, under hånden satt jeg tyskeren personlig på JJ, hadde aldri forventet QQ.

Tror du virkelig noensinne at han shipper det på river med JJ i den spoten? Tror ca. at han gjør det aldri. Mannen var rimelig thight nit så virker usannsynlig at han gjør noe ut av den linjen der. At han skulle floppe en båt er det dog vanskelig sette han på.

 

 

PS: BUMHUNTING IS THE SH1T.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...