Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, slik jeg ser det trenger man ikke gi dem odds til å calle fordi jeg mener de bør calle selv uten odds siden hans bet sannsynligvis bare er et cbet. Men bare med en god draw selvsagt, som jeg mener er 8+ utfall. Eller en annen hånd som ser lovende ut. Hvis de "vet" av en eller annen grunn at han har truffet Q her, så bør de selvsagt ikke calle, med unntak av hvis de tror de kan pushe han av hånda senere eller tror de har mye impliserte odds hvis de treffer hånda.

 

dette er min mening selvsagt og dere må gjerne være uenige siden det er så mye usikkerhet rundt pokersituasjoner

Endret av fireofawakening
Lenke til kommentar
Merkelig spilt ja. Som sagt, raise preflop, c-bet flop. Gudene vet om villain hadde foldet Q2 pf, tross alt NL2, men..

 

Donkr-ligaen på Stars kl 20.00.

 

Edit: Dårlig erfaring med TT? Sikkert mange småkåte gutter som har dårlig erfaringer med jenter også, men de går nå på igjen for det. ;)

Nivået er latterlig, jeg vinner en av disse bare jeg har litt mer glid.

 

Funker liksom dårlig med AJs vs QTo. aipf. irriterende å boble selv om det er cheeseburger stakes.

Lenke til kommentar
Angående PokerStars kan jeg si at det er den eneste siden jeg spiller. Softwaren er brilliant, utvalget av games er bra og det er mye fisk.

 

Sikkerhet er også viktig når man snart bikker 45k NOK på Stars og da er RSA Security ID en selvfølge og med den er kontoen veldig sikker.

 

Ser ikke ut som jeg får spilt mer i September så poser grafen over hvordan denne måneden ser ut. NL 25 og NL 50 primært.

 

"graf"

 

65.000 hender på 28 dager !?

spiller du flere bord samtidig da eller? etter min beregning blir det 6 timer pr dag med 400 hender i timen..

Endret av wampster
Lenke til kommentar
http://www.pokerhand.org/?4745873

 

Enda en hand fra min side. Bad 4-bet og c-bet? Burde jeg i det hele tatt reraiset til 0.56?

 

Følte at jeg bare var maks uheldig der. Hvorfor skulle villain gå all-in med 77 på en slik flop?:(

4-bet pre og c-bet er begge standard og solid spilt. På micro-stakes har spillere en tendens til å mini-3-bette aces pre, men 4-bet med QQ er fremdeles den beste løsningen, da de vil calle deg masse når du er langt foran, og de trenger 2 eller 3 outs. Helt greit å shove flopen, hadde gjort akkurat det samme selv. Temmelig ufyselig suckout.

Lenke til kommentar
Andrew Robl spiller 46 bord om gangen og Elky har en rekord der han i løpet av en time melder seg opp og deltar i 62sitngos OG sitter igjen med gevinst etterpå.

Får ikke spilt flere enn 24 bord med cashgame på Stars. Man kan spille flere når man spiller SNG / MTT. Det begynner dog å bli rimelig hektisk når det er 24 bord oppe samtidig for å si det mildt.

 

boku87 er og blir den sykeste multi-tableren. Han er maskin.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...