Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha,fant nettopp ut noe morsomt. Er nok flere her som husker National Heads Up Championship i fjor hvor Tom Dwan gikk all in med TT mens Hellmuth satt med AA og callet. Hånden endte så klart med at Dwan fikk et sett og Hellmuth så på det som tidenes suckout.

 

Så nettopp på WSOP Tournament of Champions 2004 og nøyaktig det samme skjedde der. Hellmuth sitter med TT,Johnny Chan med KK og Hellmuth treffer sett. Kan ikke si han så veldig angrende ut der ;)

Lenke til kommentar

Ble kjeften huden full isted av en fyr som gikk all in preflop med AA, og eg calla med A-10 i spades. Dette var altså i en 3 dollar 6 manns turnering der eg satt som chippie og han var low stack. Eg vant på flush og da klikka det totalt for fyren. Eg var visst en idiot som calla og gud vet hva. :ermm:

Lenke til kommentar

Avregistrerte meg i begge, blir sunday million på stars og sunday brawl på ftp i stedet.

Nicket er samme som her på begge sider, forvent ingen store prestasjoner da dette nivået er atskillig høyere enn det jeg pleier å spille på, men hvis kortene og fru Fortuna er på vår side kan alt skje

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...