Gå til innhold

hjelp, tror jeg kan bli ranet


chokke

Anbefalte innlegg

Hvis jeg hadde møtt en fjortiss i døra når jeg skulle selge noe, hadde jeg sure as hell spurt om foreldrene var hjemme...Ville ikke latt en sjanse til å få solgt noe, som ville betalt for maten min resten av uka, gå i vasken pga en lat fjortiss...

 

EDIT: OMG! Hvis denne fra fra juli, hvorfor i helvete var den med i "Vis nye innlegg"..Sorry...

Endret av Camron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Da jeg var mindre trodde jeg at sigøynere og andre utenlandske som prøvde å selge ting var farlige ( noe de fleste faktisk er. Men det er en annen diskusjon). Når de ringte på døren så åpnet jeg dem ikke av redsel. Så en dag tok frem en lekepistol som så ganske ekte ut og la dem i vinduet slik at alle som ringte på døra så den. Dette var for å vise at jeg hadde våpen og ikke var til å bøffe med.

Lenke til kommentar

Vil ikke dømme alle på en gang. Det finnes mange som går dør til dør og selger kunstverk for å ha brød til sine tolv unger i en campingvogn i skogen. Men hadde blitt skremt selv om en sigøyner sto på døra og spurte meg ut om jeg ofte var alene hjemme og sånt.

 

Pepperspray! Haha.

 

Btw, på Karl Johan foregår det ran! Gamle russiske damer går og deler ut roser. Om du tar imot en rose er du nødt til å kjøpe den!

Alle turistene går på, alle de som tror det er reklame for Ap går på og mange andre går på. Se opp! Onde damer :p

Lenke til kommentar
Btw, på Karl Johan foregår det ran! Gamle russiske damer går og deler ut roser. Om du tar imot en rose er du nødt til å kjøpe den!

Alle turistene går på, alle de som tror det er reklame for Ap går på og mange andre går på. Se opp! Onde damer tongue. :p

 

Er det bare noen gamle kjerringer er det da ikke noe problem. Det er bare å gi tilbake rosen, og legge på sprang. Med mindre de har rullestol med V12 motor :!:

Lenke til kommentar
Vil ikke dømme alle på en gang. Det finnes mange som går dør til dør og selger kunstverk for å ha brød til sine tolv unger i en campingvogn i skogen. Men hadde blitt skremt selv om en sigøyner sto på døra og spurte meg ut om jeg ofte var alene hjemme og sånt.

 

Pepperspray! Haha.

 

Btw, på Karl Johan foregår det ran! Gamle russiske damer går og deler ut roser. Om du tar imot en rose er du nødt til å kjøpe den!

Alle turistene går på, alle de som tror det er reklame for Ap går på og mange andre går på. Se opp! Onde damer :p

Opplevde det i Skien også.

 

Har gjort to ting:

 

1. Sa på norsk at gave var gave og bare gikk :!:

 

2. Gikk bort til en politimann som tilfeldigvis var der :cool:

Lenke til kommentar

OT: Jeg er ikke paranoid eller no, men for litt siden hadde jeg mareritt om at en dverg sto i døråpningen til rommet mitt.

Våkna brått og litt senere på natta trodde jeg hørte noen som var på trampolina, gjett hva jeg så i drømmen min.

Dvergen med klovnemaske :p .

 

Hvis noen prøver seg på innbrudd her og jeg er hjemme får de sjokk.

Broren min har et lite billjardbord, og jeg har et tursett i hylla.

Sag+kniv+øks+billjardkølle=skremt, alvorlig skadd innbruddstyv :w00t:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

Jeg fikk en polakk på døra en dag, han holdt opp en papp plakat der det sto: "jag er døv, jag trenger 3500nok til opperasjon, det er mykke pengar men kanskje du kan gi 20nok?".

mannen var nesten 2meter, kraftig, og så ut som fanden sjøl...

fikk dagen etter en polakk på døra som spurte om hun kunne få låne toalettet, jeg sa hun kunne boltre seg fritt i hagen :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Jeg fikk en polakk på døra en dag, han holdt opp en papp plakat der det sto: "jag er døv, jag trenger 3500nok til opperasjon, det er mykke pengar men kanskje du kan gi 20nok?".

mannen var nesten 2meter, kraftig, og så ut som fanden sjøl...

fikk dagen etter en polakk på døra som spurte om hun kunne få låne toalettet, jeg sa hun kunne boltre seg fritt i hagen :p

4998032[/snapback]

 

 

Herregud, hater folk som utnytter døve og spiller som døve, og kan ikke tjene selv. Døve lever godt som andre, de sliter ikke i samfunnet.. Bare prøv å leke døv mot "døve tigger", da vil du fort finne ut at de kan høre :p

Lenke til kommentar
Han spørte vel om mora eller faren din var hjemme, siden dem kanskje hadde vært litt mer intr. i billig parfyme enn deg, samme med de som bodde over deg. Han spørte vel om bikkjene fordi han kanskje er redd dyr som gjerne vil slenge tenna i kjøttet hans og ville vite om han måtte løpe til bilen med en bikkje etter seg. Den svensk registrerte bilen er sikkert fetteren hans sin bil som han låner. Fetteren er sikkert bosatt i sverige og har nettopp smuglet merkeparfyme til Norge slikk at fettern kan tjene litt enkle penger.

 

De som også er redd polakker som selger "unike" falske tegninger burde heller ikke være redde. Det er polakker som kommer til Norge i sine polskeregistrerte biler for å jobbe. I tillegg selger de røyk, sprit, "unike" tegner og andre varer.

 

Til han som trodde polakken stjal mopeden hans: Tror du virkelig at det var han som stjal den'?

 

Jeg har hatt minst 5 polakker i sommer som skal selge med bilder, tegninger, røyk og t.o.m sjømat på døra mi. Nei, har jeg sagt hver gang, og de har spurt om foreldra mine er hjemme for å høre om de er intr.

4572151[/snapback]

 

Billig drittparfyme som lukter litt i 5min ja.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...