Gå til innhold

hjelp, tror jeg kan bli ranet


chokke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra dere bumper opp tråder fra oktober da....

5382688[/snapback]

skulle akkurat til å si det i stad!

5383067[/snapback]

Feiler det dere?? La folka bumpe om de føler det er riktig. Det er dere som er så dumme at dere klager på det, og lager bare mye mer prat. Om dere ikke har noe bedre å tilføre tråden så bare la den være.

Lenke til kommentar

EDIT: hvor kom den quoten fra?

 

Var og en som kom til meg mens jeg var på Subway, daska et hvitt kort på bordet å stilte seg på sia av meg. På kortet sto det: Jeg er døvstum blabla samle inn penger til ukjent organisasjon bla bla gi hvor meget deres hjerte byder, 20KR.

 

Går ut i fra at det var en eller anne billig scam. Merkelig det hvordan de prøver å bløtne hjertene våre med å nevne at stakkars dem, gi oss litt penger PLZ.

Endret av Øssa
Lenke til kommentar
Bra dere bumper opp tråder fra oktober da....

5382688[/snapback]

skulle akkurat til å si det i stad!

5383067[/snapback]

Feiler det dere?? La folka bumpe om de føler det er riktig. Det er dere som er så dumme at dere klager på det, og lager bare mye mer prat. Om dere ikke har noe bedre å tilføre tråden så bare la den være.

5383097[/snapback]

Greit, da skal jeg begyne å bumpe tråder i off-topic fra 1930 så ser vi hvor populært det blir..

Lenke til kommentar
Lei hjemme alene 1+2+3, så vet du hva du skal gjøre.

4566618[/snapback]

4ern kan vel duge også.. :)

5384067[/snapback]

 

Syns nå nr 1 og 2 var best. De andre var jo bare oppgulp. Ikke den samme ungen en gang :no:

5384074[/snapback]

 

Skyldes kanskje at "ungen" var 17 da treern ble spilt inn? :p

5385416[/snapback]

 

Kunne vl bare kanskje slutta å lage home alone filmer da?

Lenke til kommentar

Det er intet problem å bumpe en tråd som er 50 år gammal for den saks skyld (om det hadde vært mulig), såfremt man kommer med noe relevant og tilføyende. Tommelfingerregel er at det i utganspunktet er bedre å poste i en eksisterende tråd om emnet enn å opprette en ny.

 

En annen fin tommelfingerregel er å rapportere om man mener regelbrudd er foregått (som unødvendig bump), fremfor å poste det i tråden og starte en diskusjon rundt det. Dette er fullstendig off topic. Bare et vennlig moderator råd :)

 

Når det er sagt, så er dette en unødvendig bump. Trådstarter lever i beste velgående og har fortsatt alle sine eiendeler. Denne tråden er dermed pensjonert. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...