Gå til innhold

hjelp, tror jeg kan bli ranet


chokke

Anbefalte innlegg

Ringte på døra for en liten tid tilbake, en innvandrer og sa han ville selge billig merkeparfyme, og jeg takket nei. Men så spurte han om foreldre var hjemme, og jeg svarte nei, så spurte han om hvem som bodde over oss og jeg sa bestemor og bestefar, men de var heller ikke hjemme. SÅ begynte nabobikkja å bjeffe så han spurte om det gikk mange løse bikkjer her, noe det ikke gjør. Så dro han.

 

Det var en svensk registrert grå sedan i oslo (ulvøya).

 

så nå sitter jeg her, livredd for innbrudd og har låst alle kriker og kroker :(

 

:cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
TILSLAGSORD = paranoia

ARTIKKEL FRA BOKMÅLSORDBOKA = para|noi`a -en (gr 'vanvidd', av para og nus 'vett, forstand') form for sinnssykdom som preges av faste vrangforestillinger, f eks stormannsgalskap el. forfølgelsesvanvidd

setter meg ned med bf2 for å tenke på noe annet :) .

 

*krysser fingrene*

 

edit: dæven jeg skvatt av isbilen :blush:

Endret av chokke
Lenke til kommentar

hehe... sitt rett innefor døren med en hammer... og når/om personen returnerer... STORM UT Å ROP " KYAAAAAAAH!!!! " mens du vifter med hammer.

 

da burde han nok snu... (har testet dette selv :D var noen inpåslitne johovas vitner som plaget meg, de snudde fort)

Lenke til kommentar
hehe... sitt rett innefor døren med en hammer... og når/om personen returnerer... STORM UT Å ROP " KYAAAAAAAH!!!! " mens du vifter med hammer.

 

da burde han nok snu... (har testet dette selv :D var noen inpåslitne johovas vitner som plaget meg, de snudde fort)

ja jøss, genialt :p .

 

 

overlevde vist :D

 

var parfymeselgere ser det ut som ;) . :blush:

 

stoler ikke på pakistanere som snakker norsk, kjører svensk registrert bil og skal selge billig merkeparfyme

Lenke til kommentar

Vel det er alltids en metode som funker på slike personer det samme skjedde hos en venn av meg der han var for redd å gå ut så han overtalte meg til å gjøre det, når eg lukket opp døren spurte han om foreldrene mine var der(eg såg med en gang at han ville selge noe)eg svarte at min far satt inne i stua og pussa hagla si.Han skvatt litt til.Og eg kunne jo ikkje stoppe der eg måtte jo finne på mer så eg sa at hunden minn hadde rabies sånn at han måtte passe seg viss han skulle gå nedover veien her.Han bar sa hade og gikk sin vei. men når eg og kameraten min såg ut vinduet så vi han i full fart nedover veien hehehe:)

Lenke til kommentar

aldri, ALDRI si at du er alene hjemme...

 

"pappa pusser hagla" funker ganske :p

 

LarsP: Bare fordi du er para. betyr ikke at det ikke er noen etter deg :p

Dessuten er det MYE av den type kriminalitet i disse dager...skjedd her også, da var det en russer...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Vel det er alltids en metode som funker på slike personer det samme skjedde hos en venn av meg der han var for redd å gå ut så han overtalte meg til å gjøre det, når eg lukket opp døren spurte han om foreldrene mine var der(eg såg med en gang at han ville selge noe)eg svarte at min far satt inne i stua og pussa hagla si.Han skvatt litt til.Og eg kunne jo ikkje stoppe der eg måtte jo finne på mer så eg sa at hunden minn hadde rabies sånn at han måtte passe seg viss han skulle gå nedover veien her.Han bar sa hade og gikk sin vei. men når eg og kameraten min såg ut vinduet så vi han i full fart nedover veien hehehe:)

Hørte om en som gjorde nesten det samme, men hanhadde satt opp fult av kommunistpropaganda rundt i huset og kledd seg ut som russisk mafia. Han var også bevepnett

Lenke til kommentar

Har hatt en del av dem her også. De fleste skal selge tegninger faktisk hehe. Men tror ikke det er alt de driver med... I vår kom det en med LT på skiltet (litauen eller latvia?), skulle selge malerier (u/ramme). Jeg sa nei og hade, lukket og låste. Tre dager senere var en moped som stod utenfor huset vårt borte...

 

Edit: Det beste av alt er bare å IKKE åpne døra. Da drar de, uten å få vite noe om de som bor der. Pass også på at vinduer ikke står åpne. (Innbruddstyver ser ofte ut et hus flere dager i forkant av selve inbruddet).

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Han spørte vel om mora eller faren din var hjemme, siden dem kanskje hadde vært litt mer intr. i billig parfyme enn deg, samme med de som bodde over deg. Han spørte vel om bikkjene fordi han kanskje er redd dyr som gjerne vil slenge tenna i kjøttet hans og ville vite om han måtte løpe til bilen med en bikkje etter seg. Den svensk registrerte bilen er sikkert fetteren hans sin bil som han låner. Fetteren er sikkert bosatt i sverige og har nettopp smuglet merkeparfyme til Norge slikk at fettern kan tjene litt enkle penger.

 

De som også er redd polakker som selger "unike" falske tegninger burde heller ikke være redde. Det er polakker som kommer til Norge i sine polskeregistrerte biler for å jobbe. I tillegg selger de røyk, sprit, "unike" tegner og andre varer.

 

Til han som trodde polakken stjal mopeden hans: Tror du virkelig at det var han som stjal den'?

 

Jeg har hatt minst 5 polakker i sommer som skal selge med bilder, tegninger, røyk og t.o.m sjømat på døra mi. Nei, har jeg sagt hver gang, og de har spurt om foreldra mine er hjemme for å høre om de er intr.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...