Gå til innhold

Tråden for og om W800i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Datt den av, av seg selv?

6508938[/snapback]

 

Jupp. Telefonen er 8mnd gammel, og eg har vore relativt forsiktig med den. Einaste slitasje den kan ha fått er når den ligger i dongeribuksa og når eg bruker den... Jobber med ein anna som har samme telefonen, og han har samme problemet...

Lenke til kommentar

Skjedde nøyaktig det samme med meg for noen uker siden. Den falt bare av. Har også pleid å ha den i lommen, og har behandla den relativt forsiktig. Ganske plagsomt, men har nå blitt vant til å bruke den uten. Orker ikke levere den inn og være uten i lengre tid pga en sånn bagatell. Hadde den vært flunka ny kanskje, men ikke nå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har også en W800i som er på tur i søpla,verste telefon jeg noensinne har vært borti.

Ikke nok med at joystikken detter av eller slutter å fungere bare du ser på den,men jeg har ved flere anledninger måttet få oppdatert software da skjermen bare blir stående å blinke.

Nei plastik fantastik,møkk og dritt sier jeg , det værste er at de har montert samme elendige joystikken på K80i. Kjøpte min på torsdag og den er begynt å knirke allerede, har hørt om dem som måtte sende den inn etter 1,5 uker :no:

Lenke til kommentar

hei :)

 

Har hatt w800i i ca 6 måneder nå, men får ikke sendt eller motatt mms, ei heller koblet meg opp på wap. har prøvd å sende alt av instillinger ect, men får det bare ikke til å virke.

 

fikk et hint her om dagen at dette var et problem på w800i telefonene, stemmer dette? evnt noen som har en løsning?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg har heller ikke hatt noe som helst problemer med joysticken. Jeg har bare hatt problemer med minnekortet, etter å ha brukt den mye i 4 måneder nå.

5955854[/snapback]

 

Da er vi to. Jeg har hatt min i 15 mnd snart. Funker som gull.

Skiftet akkurat deksel, ble god som ny.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Hey, min W800i fikk litt appelsinjuice over seg (på kamerasiden) her for noen måneder tilbake, og har åpnet opp og renset osv, men når jeg nå åpner kaeraluken, så får jeg opp kameramodus, men skjermen er bare svart, i steden for at jeg burde se motviet kameraet er rettet mot. Så mobilen klikker altså når jeg åpner kameraluken.

 

Noen andre som har hatt det samme problemet?

 

Og kan det bli fikset om jeg oppdaterer fw? (Bare får å få resatt telefonen) :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Hey, min W800i fikk litt appelsinjuice over seg (på kamerasiden) her for noen måneder tilbake, og har åpnet opp og renset osv, men når jeg nå åpner kaeraluken, så får jeg opp kameramodus, men skjermen er bare svart, i steden for at jeg burde se motviet kameraet er rettet mot. Så mobilen klikker altså når jeg åpner kameraluken.

 

Noen andre som har hatt det samme problemet?

 

Og kan det bli fikset om jeg oppdaterer fw? (Bare får å få resatt telefonen) :)

7956519[/snapback]

Kanskje litt sent svar, men tror jeg hadde det samme problemet for en stund siden. Husker jeg rett fikset jeg det ved å oppdatere fw :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hey, min W800i fikk litt appelsinjuice over seg (på kamerasiden) her for noen måneder tilbake, og har åpnet opp og renset osv, men når jeg nå åpner kaeraluken, så får jeg opp kameramodus, men skjermen er bare svart, i steden for at jeg burde se motviet kameraet er rettet mot. Så mobilen klikker altså når jeg åpner kameraluken.

 

Noen andre som har hatt det samme problemet?

 

Og kan det bli fikset om jeg oppdaterer fw? (Bare får å få resatt telefonen) :)

7956519[/snapback]

Kanskje litt sent svar, men tror jeg hadde det samme problemet for en stund siden. Husker jeg rett fikset jeg det ved å oppdatere fw :)

8488964[/snapback]

Så absolutt ikke for sent! :) Har ikke oppdatert W800i-en min en eneste gang, og trodde heller ikke det var mulig? :p

 

På SE's hjemmesider? :)

Lenke til kommentar

Wow! :ohmy: Fikk litt sånn deja-vu følelse eller hva det heter nå :ph34r:

 

Hvordan klarte du å huske det? Ser det var i mars 2006, og når du sier det så tenkte jeg over at en hjalp meg med oppdateringer en gang, men det var så lenge siden så trodde det var til en av gamle-telefonene mine :p

 

Hjertelig takk, nok en gang! :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...