Gå til innhold

Tråden for og om W800i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På min K700 kunne jeg ha forskjellig ringelyd i hver enkelt profil. På min W800 har jeg ikke det valget lenger, og ved prøving, endres heller ikke ringelyden ved de forskjellige profilene.

Er det noen som vet om det er mulig å ha forskjellige varslingslyder under i de forskjellige profiler?

 

Har FW R1AA008, er dette nyeste versjon?

Lenke til kommentar
Er det sånn at garantien ryker dersom man oppdaterer firmware selv?  :dontgetit:

5941281[/snapback]

 

Skulle ikke tro att det er tilfelle da det er SonyErisson selv som tilbyr denne tjenesten med firmware update .

Hvis så , så er det en rimelig skrudd form for garanti de opererer med .

5945678[/snapback]

 

Jeg håper du har rett. :ermm:

Lenke til kommentar
Er det sånn at garantien ryker dersom man oppdaterer firmware selv?  :dontgetit:

5941281[/snapback]

 

Skulle ikke tro att det er tilfelle da det er SonyErisson selv som tilbyr denne tjenesten med firmware update .

Hvis så , så er det en rimelig skrudd form for garanti de opererer med .

5945678[/snapback]

 

Jeg håper du har rett. :ermm:

5947500[/snapback]

 

Er 99,9% sikker på at du foratt har garanti hvis du bruker sony ericsson sin oppdaterings tjeneste!

Lenke til kommentar
Bestilte meg en SE w800i forrige dagen fra Chess :woot:

 

Noen tips og hint for bruk av telefonen?

5953932[/snapback]

 

Du kan se film i fullskjerm! Bruk media spilleren og velg videoklipp.

 

Du har en ganske bra snarvei funksjon ved å bevege joysticken opp når du er på skrivebordet.

 

Du kan bruke + - zoom tingen til å bytte sang med + å skru opp og ned volumet mens du hører på musikk

Lenke til kommentar

ÜberNabben, jeg har hatt mobilen i 4 månder og kjenner ingenting på joysticken. Den er fortsatt fast og fin som når jeg kjøpte den.

Men har derimot hatt andre problemer med den, med blant annet minnekort

og at den "hengte" seg. Det førstnevnte ble løst med å sende den på service,

det siste var bare å formatere mobilen.

Lenke til kommentar
På min telefon er det mye støy i bakgrunnen på MP3 spilleren, såpass mye at jeg mener den ikke er brukbar. Tok ned oppdateringen i håp om at den skulle fikse det, men dengang ei; det støyer nesten mer nå!

Må si jeg er overrasket over hvor dårlig MP3-løsningen er på denne telefonen, jeg har hatt en Creative MuVo i 1.5år, og den er ufattelig mye bedre på alle måter. Et annet problem jeg treffer på er at det jo faktisk tar 40-60 min å overføre et album til telefonen, noe som ikke direkte gjør det til en impulshandling å legge inn ny musikk på den.

Noen som ønsker å kjøpe en veldig pent brukt SEw800i? Føler meg litt lurt jeg

5814354[/snapback]

 

Må si meg helt enig. Oppdaterte via SEUS, men problemet med bakgrunnstøy ble ikke mindre. Kjøpte meg et 2GB minnekort og hadde tenkt å kvitte meg med iPod mini-en når jeg kjøpte denne, men er glad jeg ikke gjorde det. Minnekortet har jeg forresten solgt... Bakgrunnstøyen gjør at telefonen virker billig og faktisk ganske så ubrukelig. Skulle neste tro at den var utviklet i en sjuskete liten fabrikk i Taiwan. Og overføringen tar utrolig lang tid, er vel USB 1.1? I tillegg til bakgrunnstøy er masse knitring og spraking ved låtskifte. Ikke særlig lekkert, spesielt når man spiller noen rolige sanger. Kort og godt kan man oppsummere MP3-spilleren som et ganske så halvferdig produkt. Minner meg stygt om min første DVD-spiller fra 1999, som kostet mye, og knapt hadde bedre bilde enn VHS. Må nok vente en liten stund før en god iPod-erstatter (o.l.) kommer. Kanskje W950i? Synd at den ikke har et godt kamera også.

Lenke til kommentar
Men den er mye finere, går fortere, kameraet er forbedret.! Jeg ser det fordi jeg har K750i her og W800i tar bedre bilder! Tar den samme skins som K750i?

Du er den eneste jeg har lest som sier kameraet er bedre på W800i. W800i har den eksakt samme maskinvaren.

 

De tar samme skins ja.

4557484[/snapback]

Jepp! Helt riktig! Det er NØYAKTIG samme kamera, og maskinvare.. Men det pleier å være slik med nye mobiler.. At man er litt for spemt og fornøyd, så man overdriver som oftest en del.. Men helt normalt, har selv gjort det! :tease:

Lenke til kommentar
kameraet er forbedret.! Jeg ser det fordi jeg har K750i her og W800i tar bedre bilder!

Jeg er helt enig med de andre, jeg tviler sterkt på at W800i tar bedre bilder enn K750i når de har akkurat samme maskinvare.

 

Den eneste store forskjellen på de er vel muligheten for musikkavspilling når telefonen er avslått.

4557580[/snapback]

Riktig.. For dere som ikke er interessert i design eller skal bruke mobilen som mp3-spiller, er K750i en likegod telefon som W800i.. Ser også av og til at 512 MB minne-kort ikke følger med på enkelte K750i, men dette kan kjøpes utenom..

 

Har ingenting imot noen av telefonene, har W800i selv :tease:

 

Fikk den billigere enn K750i, og skal bruke den som mp3-spiller med 2 GB-minnekort!

Lenke til kommentar
ÜberNabben, jeg har hatt mobilen i 4 månder og kjenner ingenting på joysticken. Den er fortsatt fast og fin som når jeg kjøpte den.

Men har derimot hatt andre problemer med den, med blant annet minnekort

og at den "hengte" seg. Det førstnevnte ble løst med å sende den på service,

det siste var bare å formatere mobilen.

5955264[/snapback]

 

joysticken på min ble ubrukelig etter 4-5 måneders vanlig bruk. har hørt at mange andre har akkurat det samme problemet.

 

ThePatriot leste du posten min?

Lenke til kommentar
ÜberNabben, jeg har hatt mobilen i 4 månder og kjenner ingenting på joysticken. Den er fortsatt fast og fin som når jeg kjøpte den.

Men har derimot hatt andre problemer med den, med blant annet minnekort

og at den "hengte" seg. Det førstnevnte ble løst med å sende den på service,

det siste var bare å formatere mobilen.

5955264[/snapback]

 

joysticken på min ble ubrukelig etter 4-5 måneders vanlig bruk. har hørt at mange andre har akkurat det samme problemet.

 

ThePatriot leste du posten min?

5956931[/snapback]

Så den må altså på service, mobilen hans/hennes da, etter noen måneder?

Endret av ThePatriot
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Beklager at jeg ikke leser gjennom alle sidene, men fins det noen måte å spille av video uten å få de svarte kantene rundt? (Har greid å snu bildet vannrett.)

6030535[/snapback]

 

Et bitte lite søk nede til venstre "full skjerm", så fikk jeg frem:

 

åpne mediaplayeren(trykk store knappen i midten), så velg videoklipp, og det klippet(filmen) du skal sem da er det bare å trykke på "mer" og velge fullskjerm ;) da blir skjermen på hele bildet(bildet vises da vannrett ;) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...