Gå til innhold

Får ikke updaten til å fungere


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Som topic tilsier, har jeg problemer med å få updaten til å fungere. Jeg har prøvd å laste den ned fra forskjellige plasser, og når jeg har innstallert updaten, er innstallasjonen vellykket. Men når jeg da går inn på spillet, er det fortsatt den gamle versjonen som sviver. Jeg har prøvd å legge patchen inn i BTF2 - mappa, uten at det har funka noe bedre. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Det kommer jo ikke opp noen feilmeld. når jeg innstallerer updaten heller, så det hele virker litt rart.

Tips?

 

På forhånd takk :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

installer 1.01 først, hvis du har gjort dette og fortsatt her problemer:

 

Tips til 1.02 patching: (fra bf2.no)

 

Det er folk som har problemer med å installere patchen. Sørg for å ha bra med ledig plass på harddisken. Minimum 3-5 GB.

Et annet tips er å være logget inn som administrator. Pass på at login navnet ditt på admin konton din ikke inholder Æ, Ø eller Å. Lag en ny administrator konto og prøv igjen.

 

les om 1.02 patchen her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=444559

Lenke til kommentar
1,01 patch først og så den nye ja, du har gjort det?

Joda, prøver. Men når jeg har innstallert den "gamle", altså 1,01 patchen, så går jeg inn på spillet, men den gamleste versjonen sviver fortsatt. Så prøver jeg det samme, bare med den nyesten patchen, 1,02, og det funker heller ikke. Kan det ha noe med virus-programmet og gjøre? Har Norman-antivirus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...