Gå til innhold

Opplæringsbok for tavlemontør lærling

Zemeckis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg begynner som tavlemontør lærling 9/8 og jeg skal skaffe meg en opplæringsbok, men hvor kan jeg skaffe det? På en bokhandel eller opplæringskontoret?

Håper på raske svar da jeg skal skaffe det i morgen før jeg reiser på ferie ;)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er sikkert feil, men vil det si at du skal jobbe med å montere sånne tavler man har på skolen? Litt off-topic, men håper det går greit.

Skrevet
Dette er sikkert feil, men vil det si at du skal jobbe med å montere sånne tavler man har på skolen? Litt off-topic, men håper det går greit.

Hahaha, latterligste jeg har hørt :!:

Tavlemontør

:!: :wee:

Vet ikke hvor du får fatt i en slik bok, sikkert hos en vanlig bokhandler :hmm:

Hvor du skal begynne å jobbe? Har selv jobbet som tavlemontør nå i sommer, å tenker på å ta fagbrev som det når jeg er ferdig med VK1. :p

Skrevet
Hvor du skal begynne å jobbe? Har selv jobbet som tavlemontør nå i sommer, å tenker på å ta fagbrev som det når jeg er ferdig med VK1. :p

Autronica Fire and Security. De lager og setter opp brannvaslingssystemer til bla store cruise ship. Fikk en omvising etter intervjuet og tydelig så visste jeg stor interesse, for 2 dager etter på fikk jeg en mail om den enne lærlingeplassen :D

Skrevet
Du skal få det av arbeidsplassen eller fylket. Gratis. Det er en perm med ark i.

Regnet med det. Jeg får ringe kontaktpersonen i neste uke for å få litt mer klarhet på ting.

Skrevet
Jepp. Høres smart ut. Uansett så haster det vel ikke sånn :)

Nei, men det hadde vært kjekt å ha alt i orden til jeg begynner min lærlingetid fra 9. august. Men uansett takk for hjelpa ;)

Skrevet

Da jeg jobbet som lærling fikk jeg opplæringsboka på arbeidsplassen. Men når vi gikk på yrkesskolen måtte vi av en eller anne grunn kjøpe den, vi fikk da kjøpt den på den lokale bokhandelen (brukte den aldri).

Skrevet

Har nå ringt til kontakt personen på Autronica og det ordnet seg. Det var ikke noe hast verk å skaffe den. Tror vi måtte skaffe oss en opplæringsbok da jeg gikk GK Mekanik, men det gjorde jeg aldri. Jeg tok det som en unødvendig utgift :p

Skrevet

Offtopic: Visste ikke at Autronika lagde tavler på si av alarmsentraler og detektorer.

Ontopic: Det er arbeidsgiver som skal skaffe alt nødvendig opplæringsmatriell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...