Gå til innhold

maxtor disk tok fyr, redde ut data?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, harddisken i far min sin maskin gikk i grava med røyk og flammer. det er en liten chip på kretskortet som er regelrett svidd i stykker. ikke helt sikker på hva som skjedde men men.. det er en del bilder på disken som gjerne skullevært reddet. Finnes det muligheter for å få dette ut av disken uten og tømme lommeboka helt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hørtes jo ikke så dumt ut nei. håper disken fortsatt er i salg så skal det testes!

ringte ibas bare for og sjekke priser, 3500,- for og ta analyse av disken også får man en rapport med et prisoverslag på selve jobben. erfaringsmessig så kostet det mellom 15 000,- og 35 000,- sa han. kreeisi..

disken selges enda ser jeg, koster bare 470,- så der er jo ikke så ille. er det mye strev med og bytte kretskort? må vel loddes litt tenker jeg?

Endret av someday.
Skrevet

vært og kjøpt torx skrujern nå å testet og skru av kortet, hurtigkoblinger her også ja så dette ser jo ut til og bli enkelt. :) eller man skal vel være forsiktig med og bli for optimistisk her.. alltid noe som kan gå galt i dataverdenen!

har bestillt ny disk også så får nå se hvordan det går når jeg får den! bare en 5-6 dagers venting på posten nå..:hrm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...