Gå til innhold

Tråden for 1557*-brukere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette ble også nevnt av en annen bruker tidligere i tråden.

AopenSU 8424E heter den nye brenneren Netshop har byttet til.

Når jeg ser på Netshop sine sider står det at 8xbrenneren støtter begge format og er dobble layer, vet du om det stemmer at den er dobble layer ken36?

Lenke til kommentar

Har ein 1557G, og har problem med lyden. Det piper i høretelefonane heile tida. Har lest at det er fleire som har same problemet, men tenkte det kunne være greit å ta opp her. Har nettopp installert XP på nytt, men fekk ikkje til lydkortet. Måtte velge manuelt og valgte då ac97. Er det noko som veit kor det er mogleg å få tak i oppdaterte lyddrivera? Finn ikkje noko på aopen si nedlastningsside.

Lenke til kommentar
Kan noen poste bilder av sin 1557? Kunne vært fint. Bildet på PSdata var ikke særlig detaljert. Et lite hardt komprimert bilde. :p

 

-John :)

Er jo noen greie bilder fra Din side sin test http://www.dinside.no/php/art.php?id=98881 :roll:

Takker. Har faktisk lest hele artikkelen. Men 1557 leveres da ikke med 9600 64mb? :p Heh. (Vet den er oppgradert).

 

Nå har forresten jeg skifta webshop, fra Netshop til PSdata, i og med det blir billigere fra PSdata. Regner med jeg får akkurat samme maskina, så. :)

 

-John :)

Lenke til kommentar
Nå har forresten jeg skifta webshop, fra Netshop til PSdata, i og med det blir billigere fra PSdata. Regner med jeg får akkurat samme maskina, så. :)

 

-John :)

Samme maskinen ja, og bedre returgaranti (se mitt innlegg lenger ned...)

Så det. Man slipper å betale 1500kr for returnering!

 

BRENN NETSHOP, BREEENN!!! :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...