Gå til innhold

Tråden for 1557*-brukere!


Anbefalte innlegg

Jeg fikk min 1557 for noen dager siden, å da funket alt bra, men den siste dagen så har jeg et problem med at den ikke vil "våkne" etter dvalemodus :/ (tror jeg har prøvd alt, så ikke foreslå at jeg skal trykke på en knapp :p)

Hvis jeg restarter maskina funker alt normalt igjen..

 

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk min 1557 for noen dager siden, å da funket alt bra, men den siste dagen så har jeg et problem med at den ikke vil "våkne" etter dvalemodus :/ (tror jeg har prøvd alt, så ikke foreslå at jeg skal trykke på en knapp :p)

Hvis jeg restarter maskina funker alt normalt igjen..

 

Noen som vet noe om dette?

Lukk igjen lokket og lukk det opp igjen, lurer på om det ikke finnes en fix for dette på Aopen sine hjemmesider, adressen finner du på første posten på tråden

Lenke til kommentar
Jeg fikk min 1557 for noen dager siden, å da funket alt bra, men den siste dagen så har jeg et problem med at den ikke vil "våkne" etter dvalemodus :/ (tror jeg har prøvd alt, så ikke foreslå at jeg skal trykke på en knapp :p)

Hvis jeg restarter maskina funker alt normalt igjen..

 

Noen som vet noe om dette?

Lukk igjen lokket og lukk det opp igjen, lurer på om det ikke finnes en fix for dette på Aopen sine hjemmesider, adressen finner du på første posten på tråden

Hjelper ikke det med lokket... Skjermen forblir svart, men tror selve maskina våkner, hører at vifta går fortere hvis jeg starter programmer med hurtigtastene.

Finner ikke noe fornuftig på Aopen sia jeg... men kan hende jeg er dårlig til å leite :/

Lenke til kommentar
Hjelper ikke det med lokket... Skjermen forblir svart, men tror selve maskina våkner, hører at vifta går fortere hvis jeg starter programmer med hurtigtastene.

Finner ikke noe fornuftig på Aopen sia jeg... men kan hende jeg er dårlig til å leite :/

Tror ikke det problemet har noe med pcen å gjøre. Har opplevd det samme på en dell i8600. Fant ut at det var en windowsbug, og fikk ikke fjernet det uten windows reset. Da la jeg inn alle windowsoppdateringer før jeg brukte hvilemodus. Opplevde aldri problemet igjen.

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle spørre dere angående hvilken 1557 som er det beste alternativet til +/- 10,000-  ?

 

Dette!!!!! http://www.psdata.no/ps.asp?it=108683&mlevel=090400

Mest for pengene og bra spekket ;) evt kjøp en minnebrikke på 512mb ekstra hvis du driver med videoredigering..

Ser ut som et veldig bra tilbud :)

Familien skal ha en pc til i huset. De har allerede 3 stasjonære, men nå vil mor ha en hun kan bruke hvor som helst i huset :)

Endret av BrainMan
Lenke til kommentar

Hei! Henger meg på diskusjonen om 1557 modellen her.

Har hørt at PS-data bruker et annet og litt svakere batteri en det som følger med hos Netshop? Noen som har hørt noe lignende?

 

En annen ting jeg har lurt litt på er at hovedkortet har 400MHz FSB og rammen som følger med gjerne er 333MHz! Klarer ikke hovedkortet å utnytte 400MHz rambrikker eller tar jeg grundig feil her?

 

Chris....

Lenke til kommentar
Hei! Henger meg på diskusjonen om 1557 modellen her.

Har hørt at PS-data bruker et annet og litt svakere batteri en det som følger med hos Netshop? Noen som har hørt noe lignende?

 

En annen ting jeg har lurt litt på er at hovedkortet har 400MHz FSB og rammen som følger med gjerne er 333MHz! Klarer ikke hovedkortet å utnytte 400MHz rambrikker eller tar jeg grundig feil her?

 

Chris....

Har ikke hørt at PS data bruker et annet batteri, og det tviler jeg sterkt på.

Hovedkortet takler 400mhz 3200 brikker, men forskjellen er så liten at det er veldig få som gidder å betale ekstra for det...

Lenke til kommentar
jeg har ingen doode piksler!

HUSK:HAR DERE TIPS, ERFARINGER, DOWNLOADS ETC TIL DISSE FLOTTE MASKINENE, SEND MEG EN PM OG JEG LEGGER DET I FORSTE POST!

 

Hei sparks ;) godt å ha deg tilbake :thumbup: Trodde du hadde strandet i Spania...

da er jeg tilbake fra spania ;D deilig å ligge i senga med min 1557 :love: og skrive blogg

Lenke til kommentar
jeg har ingen doode piksler!

HUSK:HAR DERE TIPS, ERFARINGER, DOWNLOADS ETC TIL DISSE FLOTTE MASKINENE, SEND MEG EN PM OG JEG LEGGER DET I FORSTE POST!

 

Hei sparks ;) godt å ha deg tilbake :thumbup: Trodde du hadde strandet i Spania...

da er jeg tilbake fra spania ;D deilig å ligge i senga med min 1557 :love: og skrive blogg

Nice. Hadde du med deg maskina nedover?

Lenke til kommentar

Er dette en god maskin for spill enda? Begynner jo å bli litt gammel. Funker nye spill som WOW bra? Doom? Hvordan er grafikkortet kontra dell inspirion 9300(som er en del dyrere maskin)

 

Alit i alt, er dette en maskin å anbefale for spilling?(Jeg vil helst ikke bruke mer enn 10-11000 kr.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...