Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

VW Polo Coupe 1,3l -91 mod


Anbefalte innlegg

Morn! Jeg er 18 år gammel og er en skikkelig lat faen!Vet ikke om jeg kommer til å klare å fullføre... men jeg prøver å fiffe bilen min litt opp stort sett utseende messig men.

 

Bilen:

 

VW Polo Coupe

1991 mod.

1300ccm

40kw/55hk

191.000km

Koksgrå

3dørs

 

Jeg kjøpte den for et par uker siden,etter å ha solgt den alvorlig "syke" pugeoten min(altid noe galt..). Den var helt standard, men nå er den i mine hender!!!

:yes:

 

Det jeg har gjort på bilen

 

1. Jeg har begynt på stereon.

Kjøpt meg en CD\mp3\wma spiller fra pioneer. Den heter DEH-3700, det var ett pakketilbud så av høytalere så har jeg GAS 6x9" og GAS 5,25 (som ikke brukes akkurat nå). Pluss at jeg har kjøpt ett sett Lightning Audio 3,5" som jeg har satt i istedet for de SKAMsprengte orginale.

I tillegg måtte jeg jo lage en ny hattehylle for å få plass til alt ( og som var litt mer stødig) som jeg har kledd med filt fra biltema

Og kabler er også klargjort, jeg har lagt 4mm2 høyttalerkabel til front og bakhøyttalere,sammen med en boss signalabel,og en stygg remotekabel.

Liggendehar jeg en 50mm2 strømkabel som jeg skal få lagt snart litt adskilt fra de andre.

Greit å klargjøre til forsterker(noe heftige greier) når jeg først er igang

 

Pris: Cd-spiller pakken----------1700nok i sverige,BRL

Lightning Audio Bolt 3,5"--400nok i sverige, BRL

Kabler----------------------900kr rundt omkring, biltema osv.

 

Bilder kommer!

 

2.

 

Interiøret er jo ganske fint så jeg vet ikke om det skal gjøres noe med på en stund, men jeg har bestilt en ratt adapter og ett Ganske fett skinnratt. Blir gøyå få på. Skal kanskje få meg en Diskree girkule , ikke en sånn jalla med leds som ser ut som ett horehus!!! så å si...

 

Bilder kommer

 

 

uff...sliten allerede... oppdaterer snart! men som sagt! JEg er en Lat faen, ikke bump!

 

6_-19076472.jpg

6_659809454.jpg

 

Tar gjerne imot forslag og sånt!

snakkes

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis han ser ut som det bildet han har, så tviler jeg på at noen tør å ta han :p

 

Som nevnt tidligere, plexi i hattehylle, kanskje plexi deksel foran spillerene? Neon under setene (som en kan ta på med en bryter :p ).

Om du røyker i bilen så kan du kanskje ha LED's i avfallsskuffa (eller hva den nå kalles).

Skjørt, nye støtfangere (foran og bak), vinge, hvite blinklys (med orange pærer), slike ting som holder vindusviskerene nede ;) Falske luftehull på panseret blir vel litt for harry :p

For all del, skaff deg en sånn "kopp" til hengerfestet, ser litt bedre ut da;) Kanskje lakkere den sort i samme slengen?

 

Det var det jeg kunne komme på ;)

Lenke til kommentar

Ser folk anbefaler plexi og neon, selv synes jeg det vil bli rimelig harry i en liten konebil som denne. skal du ha det må du hvertfall ha ett eksteriør som matcher.

 

jeg ville anbefale deg og satse på litt enkel classy styling. Kjøp noen fine akkurat store nok felger med lavprofilsdekk, det har utrolig mye og si for bilens utseende. Bytt lykter fremme og bak, gjerne noe lexus lignende bak og klare lykter fremme hvis du finner. Hviteblinkere overalt er jo også et must. Har du råd, omlakker bilen i en fin farge. Lakker fangere og alle detaljer. Kanskje kromme grillen. RS fangere fremme og bak gjør også mye bra for utseende. kanskje panserforlenger eller bare et par øyelokk hvis du ikke synes det blir for harry. Sidespeila bør absolutt byttes i noe litt penere. og en liten diskre bakluke spoiler ville gitt bilen en litt mere sporty look. tilslutt kan du kanskje senke bilen en ørliten smule å gi side og bak vinduene en svak toning.

 

gjør du alt dette så vil jeg påstå at du vil få en meget pen polo. :)

Lenke til kommentar

Takk fot tips! Og til du som tror ingen vil stjele den, du tar feil!!! eller...

 

Har bestilt hvite blinklys og jobber med å skaffe felger. men de koster jo noen tusen, men det kommer. Også skal jeg ta den rusten som er, kun overflaterust men den er stygg nok.

 

Foreløplig har jeg fått lagd denne hattehylla( stygg som ett uvær, men gadd ikke å stresse. lagde emed det jeg hadde i øyeblikket)Og som dere ser så er det isolert der! det bråkte så jæævlig! hjalp litt med isolasjon. tror det blir bedre med nye dekk og felger! Uansett, så skal jeg "lage " nytt bagasjerom, vegger,basskasse osv IMAG0196.jpg

 

Og her er rattet m jeg monterte, sinnsykt mye bedre enn orginal rattet

IMAG0211.jpg

 

Og en girkule, mye bedre enn den orginale! synd biltema må skrive merket overalt! IMAG0206.jpg

 

Det var alt for nå, men nye blinkers er på vei, og jeg sparer penger som faen! til Rimz!

 

Med den nye girkula og rattet tror jeg effekten er øket til rundt 63hk! :D

 

Takk Photobucket!

 

IMAG0195.jpg

Endret av Hotmale
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...