Gå til innhold

[GTA]Jeg får ikke tatt oppdrag hos W i san fierro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke tatt oppdrag hos W pågrunn av at jeg ikke har nok dykke/svømme skills..

Spørsmålet er da, hvor i hælvete får jeg slike skill ?? Hvor lærer jeg dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følg Sabeltann-rådet: "Gå planken og hopp i havet!"

Du kan droppe planken, men bare dra ned til havna, hopp ut i vannet, trykk venstre museknapp for å dukke, og svøm rundt under vann. Etterhvert får du oppgradert lungekapasitet. Bare husk å pass på luftmåleren så du ikke tar kvelden...

Skrevet (endret)

hvor lenge må jeg holde på med detta da? i strekk

Jeg har ihvertfall lagt merke til at det å få bra driving skill tar ihvertfall mange mange timer med konstant bilkjøring

Endret av Kurt P
Skrevet
hvor lenge må jeg holde på med detta da? i strekk

Kombiner det med å lete etter de 50 skjellene som ligger rundt om kring, så føles det ikke så kjedelig.

Eventuelt ta en tur ned på eksporthavna og svøm litt, prøv deretter den nesten umulige motorsykkeloppgaven der, svøm litt til osv... :)

Skrevet (endret)

Tar ikke så alt for lang tid. Drivingskillen tror jeg er den skillen det tar lengst tid å få opp. Divingskillen er mye raskere.

Jeg mener å huske at man ikke får bekreftelse på når man er klar for Woozies oppdrag, så ta deg noen minutter i vannet utenfor en strand, og se hva Woozie sier.

Husk å dykke nær et sted du kan klatre i land, ellers kan du risikere å måtte svømme lenge for å komme deg ut av vannet.

Endret av HolgerLudvigsen
Skrevet

Dykka meg til 2 levler i lunge kapasiteten og det var nok for å ta oppdraget til den blinde duden. Men er å foretrekke at du kan holde deg under vann litt lengre. Jeg daua nesten der, pga luft mangel :p

Skrevet

Har tatt oppdraget nå, har så og si fullt med lung capasity. Brukte vel en halvtime på det. Uansett, så var oppdraget skikkelig guffent. For det første svømmer CJ så forpult sakte under vann at det er skremmende. Og det er umulig å komme forbi de stygge patruljbåtene uten å bli skutt på. Dritt mission.

Skrevet
Har tatt oppdraget nå, har så og si fullt med lung capasity. Brukte vel en halvtime på det. Uansett, så var oppdraget skikkelig guffent. For det første svømmer CJ så forpult sakte under vann at det er skremmende. Og det er umulig å komme forbi de stygge patruljbåtene uten å bli skutt på. Dritt mission.

Det oppdraget gikk jo helt fint. Var jo bare å unngå all splashinga og svømme under vann når man skulle bevege seg.

Men dykkeskills er lett å få, bare ta deg en 20 minutter i havna, så er du klar for oppdrag hos W.

Skrevet

Husker selv at hjertet banket relativt kjapt når jeg var 90% ferdig med oppdraget og hadde bare bittelitt helse igjen. Endelig bra det gikk på første forsøk.

Skrevet

Ey.. nå har jeg kommet til flyskolen.. OG det er det værste jeg vet. Jeg takler det ikke ass ! Klarer faen ikke å styre flyet ! Skippa så og si alle oppdraga hos Zero fordi jeg ikke klarer å styre noe i lufta.. Lurer på å bruke cheats her.

Skrevet (endret)
WASD og piltastene?

Eller så kan du poste savefilen din her og jeg kan ta flyskolen for deg, kjeder ræva av meg akkurat nå.

Men da blir jeg jo heller ikke i stand til å kjøre fly i mission da.. så da klarer jeg ikke dem heller.. :D

Jeg klarer faen ikke å bytte kontroller heller.. Står ingenting om noe fly kontroller gitt.. Ta meg ass.. ! FAEHFFUAIFDAFo

Endret av Kurt P
Skrevet
Jeg klarer faen ikke å bytte kontroller heller.. Står ingenting om noe fly kontroller gitt.. Ta meg ass.. ! FAEHFFUAIFDAFo

Vehicle controls? :roll:

Jeg bruker W som ned, S som opp, A og D som venstre og høyre, og gir gass med Pil opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...