Gå til innhold

Dolly Duck - Dårlig forbilde?


Plomma2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om Langbein er homo ;) Han ser aldri på damer. Hvorfor legger han seg f.eks ikke etter Klara Ku? Hun er jo på lik størrelse. Greit nok at han derre Klaus (eller hva han nå heter) er sammen med henne, men han er jo en idiot! Langbein er jo så snill ;)

Klaus er nevøen til Klara ku. :wee:

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om Langbein er homo ;) Han ser aldri på damer. Hvorfor legger han seg f.eks ikke etter Klara Ku? Hun er jo på lik størrelse. Greit nok at han derre Klaus (eller hva han nå heter) er sammen med henne, men han er jo en idiot! Langbein er jo så snill ;)

Klaus er nevøen til Klara ku. :wee:

Hm. Kanskje jeg har tatt feil av navnene da. Han oksen eller hva han nå er. Er det nevøen?

Lenke til kommentar

Faktisk så ligger det i damers natur å flørte. Damer flørter ofte ubevisst fordi det er sånn de er oppbygd. Damer skal jo sikre seg en mann og da er det bedre å flørte med flere enn å ikke gjøre noe som helst.

 

Og mannfolk skal bare feie over mest mulig damer. Sånn er det egentlig.

Det betyr ikke dermed sagt at vi skal gjøre dette. Fordi vi har en hjerne og er i stand til å tenke rasjonelt. Det virker derimot ikke som om Dolly tenker særlig rasjonelt. Og ja, hun er nok en hore ja. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Denne er bedre enn den hvor noen lurte på om forfatteren av Hvem skal trøste knøttet? var homofob! :thumbup:

 

Er dette nok et tegn på at folk på OT-baren har lite å gjøre og gjør det beste ut av det?

Lenke til kommentar
Dolly er ei skjøge. Likte henne ikke på den tida jeg leste Donald heller.

Enig. Dolly er ei prippenfrøken som krever konstant oppvarting og søker oppmerksomhet fra flere for sin egen selvtillitt sin del og som naturlig nok skaper sjalusi og krangel.

 

Rapperversjonen:

Mo mony brings bitches, bitches brings lies, niggaz get jealuous, and mothafuckers die.

Lenke til kommentar

Dolly er vel egentlig som jenter flest; til salgs for en neve blomster -eller aller helst diamanter, gaver og feriereiser. Dolly er som brorparten av "det svake kjønn" svært svak for menn med høy status og høy inntekt.

 

(Det er jo nettopp på grunn av alle de ekstreme stereotypene, Donald, Dolly, Onkel Skrue mm, at Walt Disney gjorde suksess...)

Endret av hilram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...