GRendal Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 vel vel, Alliance først ute med Lord kazzak. Vi lot jo stakkars horde leke seg med lucifron først for å være greie, men gjelder å vise hvem som er sjefen
GRendal Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 han dropper sweet 1h mace droppa 2x purple crit cloth bracers, staff of hale magefire, 2-3 Blå til og.......felcloth!
TRS Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 vel vel, Alliance først ute med Lord kazzak. hvordan vet du det? er vel ikke alle som skryter av sine raids? (no offence)
Canute Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 (endret) Gratulerer. - Canute lvl 55 Undead Priest @ Sylvanas Endret 2. juli 2005 av Zevz0r
NightKeeper Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Ærlig talt, hva er vitsen med å lage tråder hver gang raidbosser som Kazzak og Azuregos er nede? Det holder vel med Onyxia og Ragnaros ?
Gjest member-60584 Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 kanskje jeg skal begynne å lage threads hver gang jeg pwner 1vs3........
Loeve Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Dette er jo en milepæle for de på Sylvanas, og raidbossene har gått veldig kjapt med tanke på at det er en av de nye serverene.
Kanetheheatsink Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 "Van Cleef er nede på SilverMoon!!1 wow! endelig har vi klart å ta han! Er vi først? wow!"
Anubizzzz Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 "Van Cleef er nede på SilverMoon!!1 wow! endelig har vi klart å ta han! Er vi først? wow!" hehe.. litt slem den da
chokke Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 O.o nå prøver allied seg på azurgos (dragen i azsahar eller whatever)
elec Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 altså, rag er død for lenge siden, la nå folk få ha glede over det de klarer å drepe da gratulerer!
chokke Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 men dette er jo en av de nyeste serverne, husk på det...
uberhunter Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 (endret) Haha jeg husker vancleef tråden når spillet først kom edit: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=377606&hl=vancleef Endret 3. juli 2005 av uberhunter
NightKeeper Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 men dette er jo en av de nyeste serverne, husk på det... wow, stort... Vi i Enraged på hordesiden har på to dager som de første på serveren tatt ned Lucifron, Magmadar, Gehennas, Garr, Baron Geddon og Shazzrah, men vi trenger vel ikke skryte så av det? (Er klar over at innlegget kan virke som skryt, men det er ikke det)
chokke Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 men dette er jo en av de nyeste serverne, husk på det... wow, stort... Vi i Enraged på hordesiden har på to dager som de første på serveren tatt ned Lucifron, Magmadar, Gehennas, Garr, Baron Geddon og Shazzrah, men vi trenger vel ikke skryte så av det? (Er klar over at innlegget kan virke som skryt, men det er ikke det) poenget mitt var at det er noe å nevne når han sier at det ikke er noe siden rag er dau for lenge sia...
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Kazzak dreper vi ofte 2 ganger i uka. Onyxia så fort hu spawner. Dette er vel ikke noe stort uansett hvor ny serveren er? ^^ Kazzak kan du jo bare Zerge rett ned...
Kanetheheatsink Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jeg har soloet kazzak.. jeg fikk litt hjelp da EDIT: hehe.. Endret 3. juli 2005 av magubrothers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå