Gå til innhold

Den store golftråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg driver vanligvis mellom 230-250m fra der ballen ligger til der den tar nedslag. mitt lengste slag uten rull er 290-300m, da uten rull. kan regne med 30m/40m for rullen så da blir det totaltsett ca.330m/340m

 

mitt jernspill er min sterkeste side,samt lob wedge'n min. der kan jeg leke meg med skruer i alle retninger og høyder;) putt og korte chip'er henger litt etter. kommer og går liksom,men er ikke totalt ubrukelig altså.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

søk på longdrive usa. å se hva slags folk som slår. det er freaks for å si det sånn. over 2m høye og muskler..............fy faen. de slår veldig høyt da rull ikke regnes med i den type turneringer. ellers så er det long-drive turneringer som kårer norges lengste drive på mørk gk. lengste drive på flat mark var 310m uten rull. slaget må være på over 250m for å bli regnet med i tabellen og slaget må være innenfor en sone på 40m i bredden. du slår 10 baller tror jeg også er det 3 beste som blir tatt med i tabellen dersom de er over 250m.

 

ingen krav for å være med, eneste er at du må vite at du kan slå minimum 250m og lande innenfor den godkjente landingsonen;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hei jeg har hørt at det skal være en innendørs driving ranch i oslo eller i nærheten av oslo vet dere noe om det?

 

trenger svar litt kjapt siden jeg driver å dater en jente som liker golf så jeg har lovet å ta henne med på et sånt sted uten å være helt sikker på hvor eller om det er d. :p

Lenke til kommentar
hei jeg har hørt at det skal være en innendørs driving ranch i oslo eller i nærheten av oslo vet dere noe om det?

 

trenger svar litt kjapt siden jeg driver å dater en jente som liker golf så jeg har lovet å ta henne med på et sånt sted uten å være helt sikker på hvor eller om det er d. :p

hvis hun spiller seriøst så burde vel hun vite det;) ellers er det bare å søke på nettet etter innendørs golfhall i oslo.

Lenke til kommentar
hei jeg har hørt at det skal være en innendørs driving ranch i oslo eller i nærheten av oslo vet dere noe om det?

 

trenger svar litt kjapt siden jeg driver å dater en jente som liker golf så jeg har lovet å ta henne med på et sånt sted uten å være helt sikker på hvor eller om det er d. :p

 

Det ligger en på Fornebu http://www.figc.no

 

Og Golfsenteret har tre anlegg (et i Oslo sentrum, ved Sandaker) : http://www.golfsenteret.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...