CurSe Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Den svære kanonen i Serious Sam. Elsket å bare springe rundt å få massevis av monstre etter meg og når de dannet en ganske så ålreit linje så fyrer jeg av den svære kanonkule og de dør en etter en
Mala Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Men Ak-47en i Goldeneye er jo også ganske fin da. Klassiker er enig i det. et av mine yndlingsvåpen på goldeneye Goldeneye var det spillet med desidert best gameplay på N64. Husker tilbake i riktig gode gamledager da man kunne sitte sammen med venner og spille multiplayer i 5-6 timer i strekk. (kanskje litt off topic...) Skal jeg lage en tråd der vi kan mimre over gamle GoldenEye opplevelser? Det er en god ide! tenker faktisk at jeg skal finne frem N64en og Goldeneye igjen! Kunne sitte i timer i strekk på Facility etter alarmen hadde gått når du skulle blåse gass tankene til horeland og bare slakte folk med KF7`en :!:
Hawkmoon Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 railgun i quake3 er tidenes skytevåpen, helt klart
morningstar665 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 (endret) Magnum. Det var den som sank pulsen min litt ned i RE spillene Endret 2. august 2005 av morningstar665
Galdrafadr Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Mange fete våpen runt om, husker godt "krympe" våpenet i Duke Nukem. Rune (vikingspill) http://www.runegame.com/images/wallpaper/r...lpaper_1024.jpg http://www.runegame.com/images/wallpaper/w...errero_1024.jpg Husker godt disse MASSIVE våpnene Gravity gun i HL2 er bare genial! Holy handgranade - HAALELUJA! Firearms Halflife mod! Når du kunne sette opp ett flagg i fiendens base og plante en mortar i din base og så var det bare til å fyre løs.. morsomt =D
Saurondorf Skrevet 9. august 2005 Skrevet 9. august 2005 Men Ak-47en i Goldeneye er jo også ganske fin da. Klassiker er enig i det. et av mine yndlingsvåpen på goldeneye Goldeneye var det spillet med desidert best gameplay på N64. Husker tilbake i riktig gode gamledager da man kunne sitte sammen med venner og spille multiplayer i 5-6 timer i strekk. (kanskje litt off topic...) Jeg husker i hvert fall de gangene som du og jeg spilte det sammen. On-topic: Chicago Typewriter som man kan få tak i i Resident Evil 4, er et av mine favoritt-våpen.
pogcj Skrevet 16. august 2005 Skrevet 16. august 2005 Hagler!Spesielt dobbelt-rør hagler!Sånne er veldig sjeldne i spill i dag AK-47 er også ganske digg!Lyden er ganske fin når vi skyter.Kraftig er den og! Crowbar'en fra Half Life 1 & 2 er den beste melee våpenet som finnes!Et symbol for Half life!
IronWire Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Colt m4 fra CS... Gjerne en gammel en med scope
Trommealvar Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Ebony and Ivory (uttales med bred østerriksk aksent)
simerix Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Er det noe som er digg, så er det denna rakettskytern her, fra halo2
Veritas_ Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 (endret) ak - 47 duger jo i de fleste spill. Det våpenet er hypet 2k av spillbransjen. Eier ikke treffsikkerhet må 60 70 meter. Bare for å snakke om 200. Ontopic igjen så er Gravitygunnen de morsomste jeg har vært borti til nå. Endret 18. august 2005 av Veritas_
Admin'c Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Hagler!Spesielt dobbelt-rør hagler!Sånne er veldig sjeldne i spill i dag AK-47 er også ganske digg!Lyden er ganske fin når vi skyter.Kraftig er den og! Crowbar'en fra Half Life 1 & 2 er den beste melee våpenet som finnes!Et symbol for Half life! serious sam kommer vel med ett tredje spill snart håper jeg , de har hatt hagler veldig lenge ^^
TCi Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Enkleste sak i verden: Lightsaber. Jedi Knight 2 Outcast er vel årsaken!
Vorpal Skrevet 20. august 2005 Skrevet 20. august 2005 Enkleste sak i verden: Lightsaber. Jedi Knight 2 Outcast er vel årsaken! Aye, et spill der du nesten ikke bruker noen skytevåpen men bare din trofaste lightsaber Men ellers er jo altid rocket launchere på fps spill kjempe digg da
Veritas_ Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 Etter å ha spilt F.E.A.R. demoen så tror jeg at jeg har fått ett nytt fav. våpen. Particle weapon (gun, ikke sikker i slengen). Svir folk ned til bare skjelettet
Lord Reanicus Skrevet 21. august 2005 Skrevet 21. august 2005 ak - 47 duger jo i de fleste spill. Det våpenet er hypet 2k av spillbransjen. Eier ikke treffsikkerhet må 60 70 meter. Bare for å snakke om 200. Den effektive lengden på ein AK-47 er 300 meter. Det er derimot ikkje dens treffsikkerhet som gjer AK-47 eit legendarisk våpen. Men det er den faktaen at eit våpen som er designet i 1947 har holdt seg så bra gjennom årene. Dette våpene er praktisk talt så trofast (i motsetnad til den ofte samanligna M-16 som var først brukt i Vietnam krigen og notorisk kjent for sine ofte jams) og sturdy at det er mogleg å bruke det effektivt til no. Den, og UZI er dei lengst brukte våpene som er ennå i bruk. Den vart "Hypa" før spillebransjen kom med den. Nail gun er jo ein favoritt på min side. Men futuristiske våpen liker eg ikkje så veldig godt for det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå