Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg har akkuratt bygd pc. Har innstallert et nytt windows og har ikkje et antivirusprogram. Ei he plana om å kjøpe et snart, men ei treng et midlertidig.

 

E det nokken som he anbefalinga i gratis virusprogram? Ka e det best?

 

PS: Ei tek også imot forslag om ka virusprogramm ei bøk kjøpe mei seinare. :D

Endret av Crazymonkey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er også en fornøyd bruker av NOD32. Etter noen timer med testing av prøveversjonen så gikk jeg rett på nett og kjøpte en lisens. Eneste som er litt dumt er at jeg må kjøpe en ny lisens til hver av maskinene. Det finnes ikke noe avslag/rabatt dersom du har 2-4 maskiner. Har du 5 maskiner så får du litt avslag da.

Lenke til kommentar
Har problemer med at nod32 er for agresivt, og faktisk sletter filer som jeg vet ikke inneholder virus. Navngir du feks et word dokument til macro.doc, så sletter nod filen.

 

Jeg har fulgt guiden som det ble linket til over, så mulig det er der feilen er, at nod faktisk blir for frampå.

 

Noen gode tips her?

Guiden det linkes til er veldig nøye med å be deg krysse av for "place in quarantine" når styggedom blir oppdaget. Slik mister du ingenting før du selv velger å tømme karantenen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Eneste som er litt dumt er at jeg må kjøpe en ny lisens til hver av maskinene.

Finnes det ingen mulighet for å innstallere NOD32 på fler enn en maskin, hva er det i så fall som hindrer man å innstallere lisensen på flere maskiner ?

Man kjøper bare en lisens. Dermed er det ulovlig å installere programmet på flere maskiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...