Gå til innhold

Eksperiment: Verdens verste låt


riktig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner faktisk SirMaximus personlig og kan si at han er en meget habil keyboardist. :D Dyktig som fy og dedikert til musikk. Så når han skal mekke en "Verdens verste sang" sang så tror jeg at han ganske så nær kommer til å lykkes. hehe.

 

SM - Husk å dra inn "Meshuggah - Future breed machine" takter i "Meshuggah - War" tempo også da. hehe Da snakker man å dra kaos i ett nytt plan. ;) hehe

 

Sekkepipe kombinert med munnspill i disharmoni med hveerandre og alt annet må jo seffers bli med.

 

Åja, hehe , det forklarer saken. Så for meg et sort death-metal band, der en stor fyr i rosa trikot som forsiktig klinget på en sånn trekant hadde forvillet seg inn, hehe.

 

Dette må jo selvfølgelig bli med i en livesammenheng :dribble::thumbup: kombinert med han rosa-trikot mannen fra Prix reklamen. "Woha Woha, i'm a kitty-cat........" :lol:

Lenke til kommentar

Artig prosjekt!! :)

 

..tror du er litt sent ute men, ..noen, tror de kaller seg Ravi & DJ Løv (eller noe slikt noe), har allerede prøvd det du gjorde; Lage faens så ekle og ufordragelige sanger/melodier, med ekkel vokal og intrumentbruk!

 

Så, på én side vet jeg ikke om jeg ønsker deg lykke til, siden jeg bare ender opp med å hate deg!

 

Håper bare du ikke er like talentløs som de jeg nevnte, for med litt respekt for musikk så vil du ikke få deg til å gjøre noe så ekkelt noe, så da er det vel håp allikevel!

 

Lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Frykt ikke, det skal være velspilt og bra komponert. Tro meg, de som skal spille dette kommer til å slite, har noen sprø ideer liggende nå. :D

 

Skal treffe vokalist og gitarist i Insense i dag, skal høre om han er interessert i å bidra. Insense er så brutalt og aggresivt at jeg nesten blir redd. Regner også med at deres (og vår) trommis blir med på dette. Mannen har mye syke ideer, så det skulle ikke forundre meg om det blir flere låter.

 

Og jeg gjør dette bare på trass. Alle skal lage verdens beste låt, så da trenger vi en motsetning.

Lenke til kommentar

Donald duck-koring, med relativt clean vokal over. Øk tempoet på noen av trommesporene. Ikke "bytt" grep, la dem overlappe/fade ut bak hverandre. Klipp ut deler av sangen midt i takter, lim inn andre steder. Bytt ut skarptromma med ei stor aluminiumsgryte og hi-haten med et halvtomt (halvfullt?:p) ølglass på deler av låten. Bruk samples av tastaturlyden til noen som spiller Warcraft. Bruk også samples av en dryppende kran, kanskje man blir tissetrengt av å høre på? Mix hele sangen sammen med en baklengs versjon, slik at man tvinges til å høre hele sangen forlengs og baklengs på en gang.

 

Man kan gjøre mye moro dersom man bare går inn for det :D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...