Gå til innhold

Eksperiment: Verdens verste låt


riktig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med verste mener jeg ikke dårligste, men rett og slett en låt du ikke klarer å høre på. Jeg vil ha den så intens og stressende at man rett og slett må skru av.

Tankene jeg har er å skape noe vanvittig ekstremt. En hybrid av Mr Bungle, Devin Townsend, DREAM THEATER, Spiral Architect, barnesang, sirkusmusikk, skrekkfilmmusikk, prog, jazz...I det hele tatt, anything goes.

 

^^

Endret av SirAnderz
Lenke til kommentar

Har tenkt å spille inn med band.

 

Jeg spiller selv tangenter, og jobber mye med samplinger og effekter, og kan synge såvidt. Trommisen i bandet mitt er garantert med på dette, og han spiller trommer, gitar, bass bedre enn de fleste, samt at mannen synger veldig bra.

Tenker jeg satser på et gjennomgående lo-fi sound. Vil også bruke mye black/deathmetal-elementer.

 

Edit: Det hadde vært kult å bruke Steve Vai-metoden. Lage en låt, lære seg den baklengs, spille inn og så snu det baklengs igjen.

Endret av SirMaximus
Lenke til kommentar
Har tenkt å spille inn med band.

 

Jeg spiller selv tangenter, og jobber mye med samplinger og effekter, og kan synge såvidt. Trommisen i bandet mitt er garantert med på dette, og han spiller trommer, gitar, bass bedre enn de fleste, samt at mannen synger veldig bra.

Tenker jeg satser på et gjennomgående lo-fi sound. Vil også bruke mye black/deathmetal-elementer.

Tangenter, som i de små trekantene man klinger på? :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...