Gå til innhold

Støtsikker, Meget god baterikapasitet


Anbefalte innlegg

Har tenkt å annskaffe meg en ny mob. Fra før har jeg en Siemens M65, den er jeg ikke fornøyd med av flere grunner:

 

-mobilen bruker opp batteriet på noe få strakser (sikkert den store skjermen som er skyld i det)

-mobilen skrur seg av uten grunn

-litt for stor

 

Er det noen som vet om en mobil som er sprutsikker og støtsikker, samt at den har veldig god bateri kapasitet? Det trenger ikke være fargeskjerm eller kamera. Er og en fordel om den er mindre enn M65'en.

 

 

 

:cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nokia 5140 er nok et godt valg for deg, mobilen har både kamera, mp3 spiller og kompass for en billig pæng, akkurat det en sportslig fyr trenger :yes:

Prøv prisguide eller så går du inn på tester for å sjekke om mobilen duger til å være din bruker!!

Den eneste rivalen til M65 jeg kjem på!!

 

Andre mobiler som tåler en del: nokia 5100 og nokia 5110(usikker på om disse er støtsikre og vannsikre)

Endret av ozzy oz
Lenke til kommentar

Ville kanskje vuurdert M75 som kommer snart, den er mer støtsikker og har mindre skjerm enn M65 (noe som trolig gjør at det bruker mindre batteri). 5140 ble mer eller mindre slaktet i testen her på amobil, har såvidt prøvd den selv, virket helt ok, men ikke regn med særlig bedre batterilevetid på den enn M65. Den er dessuten langt fra sprutsikker... Kommer inn masse vann igjennom høyttaleråpningen desverre :(

Lenke til kommentar
Ville kanskje vuurdert M75 som kommer snart, den er mer støtsikker og har mindre skjerm enn M65 (noe som trolig gjør at det bruker mindre batteri). 5140 ble mer eller mindre slaktet i testen her på amobil, har såvidt prøvd den selv, virket helt ok, men ikke regn med særlig bedre batterilevetid på den enn M65. Den er dessuten langt fra sprutsikker... Kommer inn masse vann igjennom høyttaleråpningen desverre :(

Han nevnte at batterilevetiden var meget viktig, slik jeg forstår det ;)

Siden du nevner at m75 ikke har noe bedre batterilevetid enn m65 og att den er mindre sprutsikker, så burde 5140 være valget allikevel :!:

Lenke til kommentar

Hva med Panasonic SA7/6? Kanskje litt store men ihvertfall lang batteritid.

 

Battery Li-Ion 1660 mAh

Stand-by Up to 400 h

Talk time Up to 10 h

SA7: 2 mpx kamera

SA6: 1,3 mpx

 

SA6

Dimensions 96 x 46 x 25 mm (veldig tykk pga batteriet)

Weight 120 g

 

M65

Dimensions 109 x 49 x 19 mm, 89 cc

Weight 104 g

 

Se mer her

Lenke til kommentar

Det var Nokia 5140 telefonen som ble slaktet.

Siemens M65 telefonen er bedre, hvis du leser innlegget over en gang til.

 

 

Siemens M75 er en forbedring av M65.

Spennende telefon. Gleder meg til å se test på denne.

telefonen kommer for salg nå i mnd-skiftet

Lenke til kommentar

Om du skal ha en støtsikkert mobil er det i realiteten to valg som er (eller kommer snart) på det norske markedet. Siemens M65 og M75. Nokia 5140(i) bør du ikke en gang vurdere, da støtsbeskyttelsen der ikke er stor og det er først og fremst designet som ser støtsikkert ut.

 

Men da er igjen problemet batteritiden, som ikke er forbedret fra M65 til M75. Det er dog mange som har slitt med at M65 sin batteritid er langt under det de sier og det er mulig at M75 har bedre batteritid selv om de har ca. det samme på papiret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...