Gå til innhold

HardDiskoppheng med O-ringer


Anbefalte innlegg

Der var det bestilt 6 ringer. De lokale butikkene skulle ha over 25kr stk.... Helt sinnsykt for noen gummiringer! Koster sikkert 4 kr i innkjøp

6841839[/snapback]

 

Hadde du hatt litt erfaring med drift av butikk så hadde du skjønt at det er helt normalt med høyere kalkyle på småting enn på store ting.

 

Synes ikke 25 spenn for en gummiring er så ille kontra 17, er jo 8 kroner forskjell.

Veldig mange gidder ikke gå 100 meter ekstra for å kjøpe brus på en butikk til 12 kr istedenfor på Narvesen til 23 kr. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hadde du hatt litt erfaring med drift av butikk så hadde du skjønt at det er helt normalt med høyere kalkyle på småting enn på store ting.

 

Synes ikke 25 spenn for en gummiring er så ille kontra 17, er jo 8 kroner forskjell.

Veldig mange gidder ikke gå 100 meter ekstra for å kjøpe brus på en butikk til 12 kr istedenfor på Narvesen til 23 kr.  :hmm:

6843137[/snapback]

 

Joda... kjenner til det, altfor godt... Men for meg blir det en prinsippsak, og tenker lite på kr forskjellen, men mest på % forskjellen.......... (Hadde det vært snakk om en vare til 17.000 kontra 25.000, så ser man forskjellen noe lettere)

 

Når de kan bestilles på nett, og FRAKTFRITT, så gjorde jeg liksågodt det :D

 

mvh

Lenke til kommentar
Joda... kjenner til det, altfor godt... Men for meg blir det en prinsippsak, og tenker lite på kr forskjellen, men mest på % forskjellen.......... (Hadde det vært snakk om en vare til 17.000 kontra 25.000, så ser man forskjellen noe lettere)

 

Når de kan bestilles på nett, og FRAKTFRITT, så gjorde jeg liksågodt det  :D

 

mvh

6843395[/snapback]

Kan legge til at jeg bestillte 28. August men har fortsatt ikke fått noe i posten....

 

Hadde lett betalt 25kr stk om jeg hadde sluppet å vente mange uker...

Lenke til kommentar
Sånn gikk min bestilling.

 

28.08.06 - Bestillt

30.08.06 - Levert til posten som på døra pakke

12.09.06 - pakken kommer på døra

 

Altså

badehuset brukte 2 dager på å sende.

Posten brukte 13dager på å frakte pakken hit.

6850364[/snapback]

 

Var frakten gratis? Hva slags betalingsmåte valgte du? Tror jeg bestiller et par jeg også, hvis frakten er gratis :) . (satser på at posten er raskere da :p )

 

EDIT: Eller vvsbad.no kanskje? :hmm:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Betalte med visa ja, fikk orderebekreftelser og sendelsesbekreftelser dagen etter..

 

17kr pr ring var det jeg betalte totalt, levert på døra.. (4ringer 70kr)

 

høres nesten ut som et tapsprosjekt for de å sende så billige ting slik, hvor mye tar postmannen for å levere på døra... :) men bra for oss.. :)

Lenke til kommentar
Betalte med visa ja, fikk orderebekreftelser og sendelsesbekreftelser dagen etter..

 

17kr pr ring var det jeg betalte totalt, levert på døra.. (4ringer 70kr)

 

høres nesten ut som et tapsprosjekt for de å sende så billige ting slik, hvor mye tar postmannen for å levere på døra... :) men bra for oss.. :)

6852875[/snapback]

 

Jeg finner ikke noe på badehuset.no(riktig?), så legger inn en bestilling fra vvsbad.no i kveld. Blir vel akkurat det samme?

Lenke til kommentar

Sikker på at du har nok ringer? Eller nok harddisker for den saks skyld? Hehe!!

Håper du merker deg støyen før og etter, og at du nå oppdager at den "lydløse" vifta ikke er så lydløs som produsenten påstår... ;)

 

ta gjerne bilde av monteringen din, og post det her! Gøy å se!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
0020 OSLO er det nye kodenavnet for Ski.

 

Er dette sporing på reell pakkenummer, eller kan du ha fått feil sporingsinformasjon?

6891161[/snapback]

 

Hmm, aldri hørt 0020 Oslo for Ski før :p . Men jeg har henta de på postkontoret nå, ringene var tynnere enn jeg trodde faktisk. Gidder ikke montere de før etter HW-lan, føler meg tryggere med hardisken skrudd på plass, og støy er ikke akkurat noe problem der :roll:

Lenke til kommentar
Dette har jeg og tenkt å forsøke, kanskje med sammen med en casemod/casebygg prosjekt. Noen som vet om noen butikker i bergen selger sånn?

6948001[/snapback]

 

Står jo i første innlegg at trådstarter har liggende på lager på butikken han jobber i på Espeland midt mellom Arna og Midtun...

Lenke til kommentar

Da har jeg slengt meg med på bølgen også :thumbup:

 

minidsc01714rj4.th.jpg

 

Disken vibrerte en hel del men har blitt stille nå :love:

Kjører 5 fimer + musikk fra disken nå og temperaturen ligger på 38 Grader uten vifte og må si at jeg er fornøyd med det. Det blir nok til at jeg setter opp de to andre diskene etter hvert også men da må jeg sette inn en vifte tror jeg.

 

Kunne en 120 mm vifte ha gjort seg på undersiden tro?

Lenke til kommentar

Bør vel plasseres slik at det blåser bortover. Altså slik at alle diskene får nytte av luftsirkualsjon. Sånn jeg forsto det med undersiden så vil jo den nederste disken stoppe ganske mye av luftsirkulasjonen. Med strips kan man vel henge viften opp i front og blåse bakover i kabinettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...