Gå til innhold

Rollercoaster Tycoon 2 er genialt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja det er kanskje genialt, men har denne tråden et poeng :p Skal vi andre også dele våre meninger her, eller var det bare ett utbrudd? Iallefall, etter maks to timer er jeg lei av det spillet :)

Endret av dQggl
Skrevet

Så mange timer. Så mange minner. Så utrolig bra spill

Det er utroligt bra ja. Men spilte meg kanskje litt lei på enern. 2ern er på alle måte bedre. Men nå hadde jeg da kommet igjennom alle scinarioene på alle expansionpakkene på enern.

men for en serie. Føler de har ødelagt den med 3ern

Kunne godt hatt valgmulighet for gamle menyer og gammelt gameplay i 3ern. Men at du også kunne se det i 3d.

Hater når et spill blir for stort for seg selv og deres små skapere. Og plutselig skal det bli denne kommersielle suksessen. Essensen av RCT serien som er Berg og dalbaner og skape fantastiske proffe parker forsvinner litt i 3ern. Nå skal det være så barnevennligt og tjo og hei. Like barnsligt som team park i 3d var. Og for å si det mildt. Den serien er død.

Så please Cris Sawayer. Viss du leser dette. lag rollercoaster tycoon 4 med de gamle menyene og målgruppe...

That's all

thank you

Skrevet

Noe som er drit kult på RollarCoaster Tycoon 2 er å bygge Loopen (den som ikke har noe ende, bare går rett til værs) å skru den opp på maks hastighet. Da flyr folka godt :p

Skrevet

Hvordan i ******* klarer dere å spille Roller Coaster Tycoon 1???

Jeg kjører det på Windows XP, og alt virker fint bortsett fra at jeg ikke kan loade savede spill, for da krasjer spillet til skrivebordet.

:cry:

Skrevet

Er nok det første som har blitt mest spelt her i gården. Først gjekk det i demoen eit par veker, med patch for fleire minutter og greier.

Kjøpte så fullversjonen med tillegspakkene. Har òg 2'ern, men har ikkje spelt det like mykje.

Er så tidkrevande

Skrevet (endret)
Hvordan i ******* klarer dere å spille Roller Coaster Tycoon 1???

Jeg kjører det på Windows XP, og alt virker fint bortsett fra at jeg ikke kan loade savede spill, for da krasjer spillet til skrivebordet.

:cry:

Hehe.... Kan heller ikke loade mine spill... :( Så jeg må spille veeeeldig lenge om gangen hvis jeg skal vinne! :D

Edit: Er det noen smarte data-mennesker som veit hva vi kan gjøre for å få alt til å funke?

Endret av Poor Leno
Skrevet

Andre som har irritert seg over at dei bretta du har fullført ikkje blir lagra ein plass så du slepp å ta alle på nytt når du installerer på nytt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...