Gå til innhold

Saken er løst!


Anbefalte innlegg

Trusler og trusler fru Blom. Vi skjønner at ikke hvemsomhelst kan få utlevert hvilken bruker som har brukt en gitt ip-adresse, men du føler deg kanskje like truet som Divxdude og vil helst ha stengt posten? Ja ja det er en spøk.

Det ble bare så teit å si at "nei, jeg har ikke overklokket maskinen allikevel, det var bare noe jeg skrev for moro skyld"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurte bare litt på... Hvis jeg skulle brukt samme styrke på min sak med komplett tror jeg at jeg kunne krevd nedleggelse;)

Min maskin fikk jeg i Januar og den var ikke i orden/virka før Mai...

Det er ganske lang tid. Sende mange returer +++

Tror ikke dette er en sak du burde være så sur i. Kjenner mange som har problemer med de dvd spillerene. Det er ikke dell, men produsentes feil.

 

Sorry;

Eg elske DELL

 

og mine sjølbygga maskiner :wink:

Lenke til kommentar

Trusler og trusler fru Blom. Vi skjønner at ikke hvemsomhelst kan få utlevert hvilken bruker som har brukt en gitt ip-adresse, men du føler deg kanskje like truet som Divxdude og vil helst ha stengt posten? Ja ja det er en spøk.

Det ble bare så teit å si at "nei, jeg har ikke overklokket maskinen allikevel, det var bare noe jeg skrev for moro skyld"

 

.....................................................

 

Trussel var kanske ikke riktig ord, men jeg syns det hele går temmlig langt ved at man da begrunner sine meninger med "Ip-sporing"

Spesielt når man undertegner med "Support Teknikker"

Og han begrunner det hele for å få en beklagelse til alle involverte parter...sleipt

 

Folk som ikke vet bedre, verger seg med å legge igjen svar i poster som "hvem bruker piratvare" osv ..bare ett dumt eksempel :razz:

Lenke til kommentar

Tror divxdude har skjønt poenget nå. Han har driti seg loddrett ut, og han har fått nok kjeft. Han hadde i det minste vett til å unnskylde seg. Det er bare usakelig å måtte kritisere han mer. Jeg er helt enig med dere som er forbannet på han, men han har fått mer enn nok kjeft nå.

 

Hadde jeg vært divxdude ville jeg kanskje ha vurdert å bytte brukernavn..

Lenke til kommentar

Quote:


Nuffern skrev (2002-07-28 15:40):

Tror divxdude har skjønt poenget nå. Han har driti seg loddrett ut, og han har fått nok kjeft.


Det har du helt rett i. De siste innleggene retter seg vel heller mot generelle ting i forhold til denne tråden og ikke direkte mot han.

 

Quote:


Han hadde i det minste vett til å unnskylde seg.


Det skal han ha kredit for. Ikke alle som har fått så mye pepper og har hatt rygg nok til å stå løpet ut og beklage så mange ganger i full åpenhet. De fleste andre ville nok tatt halen mellom beina og stukket for lengst.

 

Quote:


Jeg er helt enig med dere som er forbannet på han, men han har fått mer enn nok kjeft nå.


Helt enig i det siste og jeg håper også folk er voksne nok til å ikke være forbanna på han. Han har driti på draget og prøvd seg og fått klare beskjeder, prøvd seg igjen og igjen, og til slutt gitt seg. Ikke noe å bli forbanna på han for. Han har fått en lekse og vi satser på at han har lært. :smile: Sikkert mange andre også som har syslet med de samme tankene som han og sånn sett har kanskje denne tråden fungert som en "opplæring" i hvordan ikke gå fram. Den er jo vist over 3000 ganger så...

 

Quote:


Hadde jeg vært divxdude ville jeg kanskje ha vurdert å bytte brukernavn..


Jeg synes han skal beholde det jeg. Det sier i såfall mye om forumet om han kan fortsett her med samme navn. Såpass rause bør vi være.

 

Det som er interessant i denne saken her nå er jo om "Biffen" har fått kalde føtter og om noen oppover i systemet til Dell har parkert han. Jeg synes hans opptreden er minst like kritikkverdig som DivX sin, særlig når han skriver under med "hilsen Dell-ansatt". Jeg venter ihvertfall i spenning på en offisiell post fra Dell...

Lenke til kommentar

Den 2002-07-02 14:20, Divxdude skrev:

Man skaper kontakter innenfor forskjellige bedrifter. Og kjøper alt svart. Tillegg til vedkommende innenfor bedriften tjener på dette.

 

Her er et eks. som jeg brukte!

 

Jeg kjøpte en ny hd. 120gb fra x butikk. Jeg kjente mannen som solgte disse hd. Vi ble enige om at jeg skulle betale vanlig pris. men etter 1 uke skulle jeg si at hd hadde blitt ødelagt. Deretter tok mannen hd min og jeg fikk 2x120gb som erstatning. Jeg sa at jeg mistet sensetive filer og sånt.

 

Konklusjon: Jeg fikk 2x120gb istedenfor 120gb og mannen som jobbet innenfor x butikken fikk en 120gb gratis. Siden han sa at det var ødelagt. det var den jo egentlig ikke.

 

Det er bare å skape kontakter det folkens. Man tjener stort på dette. Dette eks er jo ikke av så stor verdi. men jeg har klart å få masse ting helt gratis.

--------------------------------------

Kanskje du burde skaffe deg kontakter innenfor Dell? Eller har du kanskje brent broene dit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...