Gå til innhold

Saken er løst!


Anbefalte innlegg

Divxdude: Jeg skjønner ikke hvem du har snakket med i Dell som skal ha gitt deg dårlig service. Jeg har kontinuerlig hatt kontakt med Dell i flere år nå i forbindelse med forskjellige jobber og aldri hatt noen form for problem. Har jeg/vi hatt en CD rom som ikke fungerte så kom de innen 2-3 dager og byttet den.

 

Som mange andre hentyder til i denne tråden er at du ikke har spesielt stor peiling på det du driver med, og det er nok beklageligvis sant. Ikke forvent at et tower og et nytt hovedkort skal redde deg.

 

Har også ekstremt store problemer med å fatt hvordan du får 67grader i en PC. På jobben har vi noen ferdig PC'er de har stått på 24/7 i 2 år nå, stappfull med disker og en del trafikk, og de har aldri nådd den tempraturen.

 

Som andre har påpekt ønsker jeg og å påpeke, du skylder både Dell, forbrukerombudet og TV2 hjelper deg en unskyldning for at du har plaget dem med våset ditt.

 

Og skaff deg stavekontroll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har så god greie på PC som du gir inntrykk av i dine 201 meldinger postet i dette forum skulle du ikke ha kjøpt en ferdig-PC....men bygget en selv.

 

Det finnes nok av innlegg i dette forum som underbygger at du ikke akkurat har behandlet PC'en din slik det forventes for å unngå at garantien blir brutt.

 

Link til dine innlegg i sakens anledning er oversendt Dell kundeservice og Dell teknisk support som underlag for evt. fremtidig klagebehandling.

 

Foreslår at du sparer både din egen og Dell sin tid (for å ikke snakke om forbrukerrådets, tv2-hjelper deg m.m.)

 

Hilsen Dell-ansatt

Lenke til kommentar

Divxdude:

 

Det er tydelig at du forsøker deg på en svindel her, med å lure TV2-hjelper deg inn for å presse Dell, slik at du kan få hevet kjøpet. Som vi alle vet synker PC'er noe enormt i verdi, og det er derfor ganske opplagt hva dine motiver i denne saken er. Ikke desto mindre har du kastet bort tiden til mange mennesker her, hos Dell, og hos TV2. Det er derfor på sin rett at du betaler en erstatning til Dell og Tv2, for å kompensere for ditt svindel-forsøk. Ellers vil jeg råde Dell og Tv2 til å føre et sivilt søksmål mot deg !

Lenke til kommentar

Nei, nå får dere gi dere ass. lol sier jeg bare ass. Jeg skjønner egentlig gutten ganske godt. Når man egentlig ikke har så mye peiling på lover, og tror man har rett så står man fast på sitt og prøver alt man kan for å få pengene tilbake igjen. Sikkert bare den dårlige kundeservicen han har fått som har fått vedkommende til å bli litt sinna. :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-25 17:36, biffen skrev:

Hvis du har så god greie på PC som du gir inntrykk av i dine 201 meldinger postet i dette forum skulle du ikke ha kjøpt en ferdig-PC....men bygget en selv.


Det finnes nok av innlegg i dette forum som underbygger at du ikke akkurat har behandlet PC'en din slik det forventes for å unngå at garantien blir brutt.


Link til dine innlegg i sakens anledning er oversendt Dell kundeservice og Dell teknisk support som underlag for evt. fremtidig klagebehandling.


Foreslår at du sparer både din egen og Dell sin tid (for å ikke snakke om forbrukerrådets, tv2-hjelper deg m.m.)


Hilsen Dell-ansatt


 

 

Dere har dessverre ingen bevis på at jeg gjort følgende ting. Beklager. Eneste måten er å sjekke maskinen fra en dell support!

 

Jeg kan jo nesten kreve erstatning. Siden dere yter bedre service hos andre kunder. Vi bor i Norge, og jeg har krav på at dere ikke har forskjellige rutiner på service!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-26 11:31, Divxdude skrev:

Dere har dessverre ingen bevis på at jeg gjort følgende ting. Beklager.


Det har de vel? Du har jo innrømmet det skriftlig på disse sidene her. I tillegg til at det er lagret rimelig mange steder er det flere hundre som har lest dine innrømmelser. Trist men leit.

 

Quote:


Jeg kan jo nesten kreve erstatning. Siden dere yter bedre service hos andre kunder. Vi bor i Norge, og jeg har krav på at dere ikke har forskjellige rutiner på service!


Du har ikke krav på noen verdens ting. Som sagt tidligere her har du kastet bort så mye tid for så mange mennesker med å lyve at det er de som burde kunne kreve noe av deg.

 

Gjør oss alle en tjeneste nå og sett deg rolig ned og tenk igjennom alle de dumme tingene du har gjort. Hvis du skal ha noe som helst håp om at noen skal ta deg på alvor her i fremtiden bør du utvise et par store porsjoner ydmykhet og du bør ligge rimelig lavt i terrenget i tiden fremover.

Lenke til kommentar

Divxdude: Etter å ha satt meg inn i dette forumet slår de fleste meg som oppegående og allrighte mennesker men du er utvilsomt ikke en av dem. Du snakker om svindling og triksing med en historikk som viser ditt fulle navn, mobilnummer og firmanavn.

 

Det virker ikke som om andre deltagere i dette forumet har særlig respekt for det du holder på med, og hadde jeg vært deg hadde jeg beklaget hele greia og avsluttet saken.

 

Mange her har prøvd å hjelpe deg med diverse spørsmål du har hatt innen databruk og denne saken illustrerer bare at du ikke fortjener å bli hjulpet. Osram sitt siste innlegg er i så måte et knallbra eksempel.

 

Dell support har annet enn å gjøre enn å hjelpe kverulante bruker som deg som liker å briefe med det nye de har lært. Først lærer du i dette forumet av meget teknisk kompetente mennesker hva DMA er, bare for deretter å gjøre narr av Dell supporten som ikke vet hva det er. Så snakket du kanskje med en som hadde jobbet på supporten i 1 uke da, hva så? Tror du ikke Dell lett innrømmer at de ofte har mer kompetente kjøpere enn support-teknikkere?

 

Hadde jeg vært selgeren din hadde jeg tatt maskinen din i retur og kreditert det fulle beløp. Kan på ingen måte se at Dell er tjent med deg som kunde og er glad for at du ikke handler hos Dell igjen. Vi har andre ting å gjøre enn å dille med mennesker som deg.

 

Til slutt ett lite utsnitt av dine mindre intelligente kommentarer i dette forum.

 

"Hvis noe skulle gå galt, bytter jeg bare tilbake til mitt gamle hovedkort fra dell og tower. Og klokker alt ned. Og sier at noe gikk galt med pc'en!hehe. Jeg har tatt rotta på dell nå!!"

 

"hvordan skal de oppdage at jeg åpnet toweret?Det er ingen sensor eller noe sånt inni der!Det står heller ingen ting om at garantien går bort hvis jeg åpner!Jeg skal lure dell, slik at jeg får pengene mine tilbake!hehe"

 

"Jeg lurer ikke Dell, men hvis cpu skulle ryke vil jeg få det på garantien. Hehe det er jo bra det. Slipper å punge ut med en ny cpu!Det er en bra forsikring. Jeg kan jo klokke helt til cpu tar kvelden!"

 

"jeg skal ikke ødelegge cpu'en. Jeg må jo ta det med ro. ellers vil annet i maskinen gå. Det vil jeg jo ikke at skal skje. Men hvis den skulle ryke, er det bare å kreve en ny!"

 

Finn deg noe annet å gjøre enn å spekulere i hvordan du skal svindle!

Lenke til kommentar

kjenner et par folk på dell supporten.

sender dem den linken så den kan få en underholdning på fredagen,

å dixie, det er mange support folk som jobber med support hos de forskjellige firma'r som leser hardware forumene å heheheheheheh, du bør være litt forsiktig med hva du skriver her.

 

MR_T

Lenke til kommentar

en ting jeg glemte å si.

 

når en klikker på navnet ditt så står email adressen din.

 

er det tilfeldig vis den email'n du har oppgitt til dell supporten? if so så er det enkelt å koble 2 å 2 sammens til at der er faktisk du som har vært i kontakt med dell supporten samt at du er den samme som skriver rundt på hardware forum siden:)

 

å foresten pc's som de store firmaene er i tvil om den har blitt behandlet som i følge garanti ordningen du har sakt ja til når du kjøpte pc'n ( les alle papirene du fikk med fra dell ) så står det klart der at garantien gjelder på pc'n slik dem var når den var kjøpt skader som skjer å oppstår i den forbindelse med forandringer du gjør med hardware / eventuel software vil ikke bli dekket av garantien, å stol på meg når jeg sier, store firma'r er villig til å ta in pc'n til utrulig grundig behandling inkludert at den sendes til hoved enginerene i hq usa. eller til ireland å enginerene der.

 

ha en good helg

 

MR_T

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-26 15:12, biffen skrev:

Divxdude: Etter å ha satt meg inn i dette forumet slår de fleste meg som oppegående og allrighte mennesker men du er utvilsomt ikke en av dem. Du snakker om svindling og triksing med en historikk som viser ditt fulle navn, mobilnummer og firmanavn.


Det virker ikke som om andre deltagere i dette forumet har særlig respekt for det du holder på med, og hadde jeg vært deg hadde jeg beklaget hele greia og avsluttet saken.


Mange her har prøvd å hjelpe deg med diverse spørsmål du har hatt innen databruk og denne saken illustrerer bare at du ikke fortjener å bli hjulpet. Osram sitt siste innlegg er i så måte et knallbra eksempel.


Dell support har annet enn å gjøre enn å hjelpe kverulante bruker som deg som liker å briefe med det nye de har lært. Først lærer du i dette forumet av meget teknisk kompetente mennesker hva DMA er, bare for deretter å gjøre narr av Dell supporten som ikke vet hva det er. Så snakket du kanskje med en som hadde jobbet på supporten i 1 uke da, hva så? Tror du ikke Dell lett innrømmer at de ofte har mer kompetente kjøpere enn support-teknikkere?


Hadde jeg vært selgeren din hadde jeg tatt maskinen din i retur og kreditert det fulle beløp. Kan på ingen måte se at Dell er tjent med deg som kunde og er glad for at du ikke handler hos Dell igjen. Vi har andre ting å gjøre enn å dille med mennesker som deg.


Til slutt ett lite utsnitt av dine mindre intelligente kommentarer i dette forum.


"Hvis noe skulle gå galt, bytter jeg bare tilbake til mitt gamle hovedkort fra dell og tower. Og klokker alt ned. Og sier at noe gikk galt med pc'en!hehe. Jeg har tatt rotta på dell nå!!"


"hvordan skal de oppdage at jeg åpnet toweret?Det er ingen sensor eller noe sånt inni der!Det står heller ingen ting om at garantien går bort hvis jeg åpner!Jeg skal lure dell, slik at jeg får pengene mine tilbake!hehe"


"Jeg lurer ikke Dell, men hvis cpu skulle ryke vil jeg få det på garantien. Hehe det er jo bra det. Slipper å punge ut med en ny cpu!Det er en bra forsikring. Jeg kan jo klokke helt til cpu tar kvelden!"


"jeg skal ikke ødelegge cpu'en. Jeg må jo ta det med ro. ellers vil annet i maskinen gå. Det vil jeg jo ikke at skal skje. Men hvis den skulle ryke, er det bare å kreve en ny!"


Finn deg noe annet å gjøre enn å spekulere i hvordan du skal svindle!


ja,ja og atter ja.

Lenke til kommentar

Jeg har vel gått på en skikkelig baksmell.

 

Men jeg vil for alltid synes at deres support er dårlig. Eller at dere behandlet meg veldig dårlig.

 

Biffen, du jobber jo i Dell. det er vel ikke vanlig å ta 2 uker på å få svar?

 

Beklager nok en gang, biffen! Du har medført til at mitt synspunkt om dette saken har endret seg.

 

Dessuten har min oppførsel ikke vært akseptabelt. grunnen til det har vært at jeg har vært irritert på Dell.

 

[ Denne Melding var redigert av: Divxdude på 2002-07-26 16:24 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...