play`ern Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Jeg har kjøpt et Sunbeam kab. og noen sier at de blir jevla varme.....er det sant, og i tilfelle; hvor mange vifter bør jeg kjøpe?????
Moltrez Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Skal litt til for at det skal smelte, ja. Min. 2 vifter er å anbefale. 1 i front som blåser inn, og 1 bak som blåser ut.
lokeland Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Trenger ikke så forferdelig mange vifter, så leng luftsrømmen er god! Ta utgangspunkt i at varm luft stiger.. Det nesten-ultimate i mine øyne er inn i front, inn i bunn, ut bak, ut i toppen og ut igjennom PSU..
daniel_984 Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Jeg har kjøpt et Sunbeam kab. og noen sier at de blir jevla varme.....er det sant, og i tilfelle; hvor mange vifter bør jeg kjøpe????? Jo dette er helt riktig det. De blir utrolig varme, særlig bak HK. Men at plexi skal smelte? haha :!: Trenger stort sett ikke mer enn 2x120mm med vifteadapter. Funka som bare det hos meg, med mindre det er en ultra-special-extended-edition du har og at den trenger særbehandling.
play`ern Skrevet 22. juni 2005 Forfatter Skrevet 22. juni 2005 når jeg mener "smelter", så mener jeg varm.....det er tydeligvis noen som ikke helt får det med seg.......
daniel_984 Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 skriv "varm" da vet du eller i det minste at du mener "varm" med "smelter".
lokeland Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Dårlig bruk av ironi? Uansett, her er et bilde av en god luftstrøm: http://www.silentpcreview.com/files/images.../06-airflow.jpg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå