Gå til innhold

Om jenter, pupper, sommer og sånn


Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jaja kan no ta hvorfor jeg ikke liker store pupper da,

 

Fikk med meg ei dama fra en pub for en del år tilbake. Denne damen hadde noen utrolige store bryst  :dribble:. en av grunnene jeg hadde lyst på henne.  :blush:

Kom hjem med hun, å vi begynnte. Plutselig sa hun "au" "au" "au". Spurte hva det var, så sa hun at når vi humper så dingler brystene så mye at hun faktisk får vondt.

Måtte kjøre i lav gir hele veien til mål etter det. nesten 2-3 timer. Ble lei. Så etter det har jeg gått i fra store bryster til håndfylle faste bryster  ;)

Fikk du deg et kn*** sånn helt uten videre?

En helt fremmed? :ohmy:

One night stand :D

Digest.

Lenke til kommentar

Tja, noen passer til store pupper, andre passer til små pupper.

 

Og bare fordi puppene er små betyr ikke det at hun har mindre feminine former ellers på kroppen.

 

Pupper er digg uansett størrelse... (Vel, nesten iallefall.)

 

Edit: Enig med nr. 4 og psilpcybe :thumbup:

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

for meg kommer det helt an på hvor store jeg syntes puppene skal være. på noen damer passer store pupper bedre en "små". mens på andre er håndfullpupper bedre........

 

men hos meg gjelder en regel: naturlige pupper går foran silikon, uansett størrelse.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Jenter med små pupper ser helt "underage" ut og det gjør meg: :sick:

Små pupper + glattbarbert = lolita :dribble:

 

:ermm:

 

 

Jeg syns ihvertfall ikke megaboobs er noe å trakte etter, og skjønner ikke at nesten samtlige av mine kompiser er sykelig opptatt av dette. Tenker tilbake på jenta i klassen min som hadde så store pupper at de var helt ut av proporsjon. Det gjorde rett og slett vondt å se henne løpe 1500m i gymmen - hun så virkelig ut til å ha problemer. Da er det bedre med litt mindre airbags.

Lenke til kommentar
Er det flere enn meg som har lagt merke til at asiater med litt over middels pupper (middels i asia) er de fineste?

 

Bare så domt at de skjelden er like pene ellers i annsiktet og som regel har hår både her og der ;)

asiatere er de peneste generelt. Eller, de du ser på bilder er nydelige, mens i virkeligheten er de mer deformerte :p , med unntak såklart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...