Gå til innhold

når kommer skattepengene?

Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

28 juni? bortsett fra de som får de nå til høsten da.. GLEDER MEG!! :)

edit: 28 juni etter det jeg har hørt..

Endret av knert
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Ah, kommer pengene da? Helt sikkert? I så fall :w00t:

Skrevet
Ah, kommer pengene da? Helt sikkert? I så fall :w00t:

det er bare noe jeg har hørt da..:) ikke skyld på meg hvis du ikke får de! :)

Skrevet

Jeg ringte til ligningskontoret for et par dager siden, og de sa at pengene blir utbetalt rett etter den 24. Hva nå enn det måtte bety i praksis :p

Skrevet
Det der reddet faktisk mnd min, for da vil jeg få igjen penger så jeg klarer meg ut denne mnd før neste lønning :)

Om det bare hadde kommet tidligere, så hadde det reddet meg og.! Takk Gud for at det går an og låne penger..:)

Skrevet (endret)

Skattepenger er det de (Rest) pengene du får etter du har arbeidet fra ifjor eller?? eller er jeg helt på villspor nå?? :hmm:

Endret av vivastar
Skrevet (endret)
Skattepenger er det de (Rest) pengene du får etter du har arbeidet fra ifjor eller?? eller er jeg helt på villspor nå?? :hmm:

betalte du for lite skatt i fjor får du igjen penger, betalte du for mye må du betale tilbake

selv får jeg igjen :w00t:

Endret av Freeman84
Skrevet

Det er 24. juni pengene kommer, hvis man ikke har fått brev i posten, analog post, ikke elektroninsk :( Så det betyr med andre ord: "3000,- på konto neste fredag :D:D:D"

Skrevet

Og hva skal dere bruke pengene på? (hvis dere ikke må betale da :tease: )

jeg for min del kjører på med HTPC :D

Skrevet

betalte du for lite skatt i fjor får du igjen penger, betalte du for mye må du betale tilbake

selv får jeg igjen :w00t:

:hmm:

Skrevet

Erm...jeg vil tro at Freeman84 mener dette at: Har du betalt for LITE skatt så blir man skyldig, har man betalt for MYE i skatt så får man TILBAKE penger ;)

Skrevet
Erm...jeg vil tro at Freeman84 mener dette at: Har du betalt for LITE skatt så blir man skyldig, har man betalt for MYE i skatt så får man TILBAKE penger ;)

hehe tenkte akkurat det samme :p

håper jeg får igjen no,har faktisk ikke peiling om jeg gjør det eller ikke...hadde jo vært digg med en vitamin innsprøytning på konto'n mens jeg er på roskilde :D

Skrevet

:thumbup:

var det jeg mente ja :blush:

Skrevet
Når skattepengene kommer... ?

..i Oktober!!! :realmad::realmad::realmad::wallbash::wallbash::wallbash:

Hehe, tipper det er snakk om "selvstendig næringsdrivende forbannelsen" ?

Har vært ute for den jeg også. Den er kjip om sommern, men likevel fin å ha med seg i oktober. Mer å bruke på julegaver hvis du begynner tidlig :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...