El Matador Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 (endret) Pingen min hopper som en stukket gris! Den var helt fin frem til å går, men nå er den bare helt sykt, den hopper fra ca. 30 til over 1000. Meldingen "there is a problem with your connection" (cirkus) kommer også opp. Jeg kjører ingen spesielle programmer og laster heller ikke opp/ned noe. Jeg har prøvd alt! Speedometeret til Itavisen viser bedre hastighet en vi har også. VI har riktignok ikke verdens raskeste linje (256/64), men den funker utmerket. Noen som aner hva som er galt? Denne er sikkert feilpostet, men kan dere flytte den da? Endret 16. juni 2005 av Zevs_
El Matador Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Det skjer ofte med meg og. Sinnsykt irriterende! Det skjer ikke, Det er slik hele veien.
robB Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Det skjer ofte med meg og. Sinnsykt irriterende! Det skjer ikke, Det er slik hele veien. Det var verre.
KristianF Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Har aldri merka noen problemer i hele tatt jeg.. Kan hende det er serverene du er på som er ustabile?
El Matador Skrevet 16. juni 2005 Forfatter Skrevet 16. juni 2005 Har aldri merka noen problemer i hele tatt jeg.. Kan hende det er serverene du er på som er ustabile? Ingen av av dem andre jeg spiller med sliter.
herzeleid Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Endelig flere som sliter med det. Er jo liksom litt kjipt å skulle fly lavt og lure alle andre og så kommer det opp connection problem og det neste du ser er bare et rykende hull i bakken.
El Matador Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Skrevet 17. juni 2005 Endelig flere som sliter med det. Er jo liksom litt kjipt å skulle fly lavt og lure alle andre og så kommer det opp connection problem og det neste du ser er bare et rykende hull i bakken. hahaha, Ja. Stemmer rimelig godt det. Det er også dukket opp et nytt problem hos meg, helt plutselig quiter bare spillet til deskop uten forvarsel. Hvilken ISP har dere som sliter? Jeg har UPC/Chello
herzeleid Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg har telenor bedrift. 700 og noe og ligger ofte på så lavt som 16-30 ping.
KristianF Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 (endret) BlueCom Privat 2200/512 (får snart 4400/640), og ligger på lav, stødig ping.. Er sånn mellom 15 og 40.. Spørs server.. Har ALDRI merka lagg i noen spill etter at jeg fikk BlueCom for over 1 år siden.. Når jeg hadde Telenor, så lagga det hele tiden i spill. Det lagga også når jeg testa upc/chello i 1mnd.. Endret 17. juni 2005 av Stealth-
entonic Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 har lyse 4/4 mbit og på battlefield.no #3 var det også ofte connection problem. og det var alle på serveren.
PetePistola Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 joine battelefield.no serverene... har en telenoe basic line, og ligger på en 20-40 i ping der hele veien..
daniel_984 Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 (endret) Pingen min hopper som en stukket gris! Den var helt fin frem til å går, men nå er den bare helt sykt, den hopper fra ca. 30 til over 1000.Meldingen "there is a problem with your connection" (cirkus) kommer også opp. Jeg kjører ingen spesielle programmer og laster heller ikke opp/ned noe. Jeg har prøvd alt! Speedometeret til Itavisen viser bedre hastighet en vi har også. VI har riktignok ikke verdens raskeste linje (256/64), men den funker utmerket. Noen som aner hva som er galt? Denne er sikkert feilpostet, men kan dere flytte den da? Tror dette har noe med minnet ditt å gjøre. Har hatt samme problem som deg, helt til jeg skrudde ned på alt kritisk maks av AA, tekstur, drawdistance osv. ned til medium. Hakker aldri inne i spillet lenger. Dette har noe med at du rett og slett har for lite minne så den henter til tider direkte fra HDD (tror vi). Har nettopp bestilt meg 2x1Gig minne bare for å teste ut opm dette er tilfellet. Et problem jeg derimot ennå har er at jeg ikke kan scrolle ned over servere med "0" i ping (sterkt mistanke om at den oppdaterer disse "on-the-fly" 999 ping serverne, som du scroller deg ned) Edit: Har forresten NGT Charlie 3000/_veldig-mye_ Endret 19. juni 2005 av daniel_984
El Matador Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 (endret) Tror dette har noe med minnet ditt å gjøre. Har hatt samme problem som deg, helt til jeg skrudde ned på alt kritisk maks av AA, tekstur, drawdistance osv. ned til medium. Hakker aldri inne i spillet lenger. Dette har noe med at du rett og slett har for lite minne så den henter til tider direkte fra HDD (tror vi). Har nettopp bestilt meg 2x1Gig minne bare for å teste ut opm dette er tilfellet. Et problem jeg derimot ennå har er at jeg ikke kan scrolle ned over servere med "0" i ping (sterkt mistanke om at den oppdaterer disse "on-the-fly" 999 ping serverne, som du scroller deg ned) Edit: Har forresten NGT Charlie 3000/_veldig-mye_ Takk for langt og godt svar. Jeg velger å vente til fullversjonen kommer. Kanskje disse problemene er fixet litt opp i. Virker som om du har god greie på det du snakker og, vis du bare ser i en annen post jeg har laget så kanskje du har rett? Jeg har ikke verdens beste minne, twinmos og apacer. Begge 512mb. Nå reiser jeg på tirsdag til Spania og skal være der i en måned Så vi får se etter ferien om problemene er der fortsatt i fullversjonen. Vis det er tillfelle kjøper jeg meg nok en slik pakke, sikkert billig og helt grei for meg. Da får jeg også 3gb low-end ram. du kjører vel ikke trådløst? Nei. Endret 19. juni 2005 av Zevs_
daniel_984 Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Sa ikke at minne ditt var dårlig, det var hvertfall ikke intensjonen. Sa bare at 1Gig er for lite. Har selv bestilt meg 2x1GB TwinMOS ram, og tror det er like bra til mitt (ikkeOC-) bruk. Har du OC maskin spiller du vel ikke like mye uansett.
El Matador Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 Sa ikke at minne ditt var dårlig, det var hvertfall ikke intensjonen. Sa bare at 1Gig er for lite. Har selv bestilt meg 2x1GB TwinMOS ram, og tror det er like bra til mitt (ikkeOC-) bruk. Har du OC maskin spiller du vel ikke like mye uansett. Sa jeg at minnet mitt var dårlig? nei, la oss ikke diskutere det nå Ikke mye OC her i gården nei, bare bitte litt. Hvor mye skal du betale for ditt minne? Har selv lyst på, men så var det penger da
daniel_984 Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Jeg har ikke verdens beste minne, twinmos og apacer. Begge 512mb. Da tolka jeg feil. Unnskyld for den. Betalte 1611,- ink frakt; TwinMOS DC 2048MB (2x1024MB) PC3200
Goliath Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 syntes det er egentlig helt fjernt å si at 1Gb er for lite når jeg kjører alt på max og peaker aldri over 900mb minne..og jeg har absolutt ikke dyr minne heller, Kingston..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå