Gå til innhold

SE K750i Oppdateringstjeneste


Anbefalte innlegg

Går det an å finne ut om jeg har siste SW installert nå?

Etter installeringen sto det:

 

1: Hvis enheten ikke allerede er på, trykker du på på/av-knappen.

Velg språk.

 

2: Klikk deg gjennom konfigureringsveiviseren. (Alle disse verdiene blir lagt inn hvis du utfører en gjenoppretting.)

 

3: Klikk på Phone on og angi pinkoden. Enheten er nå klar til bruk.

 

Jeg trykte på "på-/avknappen" for å slå på, men ingen verdens ting skjedde! tok så ut USB-kabelen og satte den inn igjen. Nå slo telefonen seg på av seg selv, men gikk rett til inntasting av pin- og låskode, altså kom det ikke noen konfigureringsveiviser jeg kunne klikke meg gjennom..

 

Jeg gjentar spørsmålet: GÅR DET AN Å SJEKKE OM JEG HAR SISTE SW INSTALLERT?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
får det ikke til. pc-suite og usb-driverne er lastet ned. pcén restartet og norton slått av. kommer til oppgraderings-vinduet hvor man skal slå av tlf og koble fra usb. når jeg koble til på nytt mens jeg holde c-knappen så slår seg telefonen allikevel på. skiftet usb-port og prøvt flere x men når ikke frem.

Dere som fikk det til: what 2 do?

Installert denne driveren(USB Update driver)

 

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&...=15278&esi=true

jepp - installert flere ganger. funker f.... ikke

:wallbash:

telefonen slår seg på etter snaue 3 sek

Lenke til kommentar
Går det an å finne ut om jeg har siste SW installert nå?

Etter installeringen sto det:

 

1: Hvis enheten ikke allerede er på, trykker du på på/av-knappen.

Velg språk.

 

2: Klikk deg gjennom konfigureringsveiviseren. (Alle disse verdiene blir lagt inn hvis du utfører en gjenoppretting.)

 

3: Klikk på Phone on og angi pinkoden. Enheten er nå klar til bruk.

 

Jeg trykte på "på-/avknappen" for å slå på, men ingen verdens ting skjedde! tok så ut USB-kabelen og satte den inn igjen. Nå slo telefonen seg på av seg selv, men gikk rett til inntasting av pin- og låskode, altså kom det ikke noen konfigureringsveiviser jeg kunne klikke meg gjennom..

 

Jeg gjentar spørsmålet: GÅR DET AN Å SJEKKE OM JEG HAR SISTE SW INSTALLERT?

> * < < * < *

 

 

<= venstre på joystick

>= høyre

 

*=stjernetegn

 

Nye softwaren skal være R1J002

Endret av adilr17
Lenke til kommentar
får det ikke til. pc-suite og usb-driverne er lastet ned. pcén restartet og norton slått av. kommer til oppgraderings-vinduet hvor man skal slå av tlf og koble fra usb. når jeg koble til på nytt mens jeg holde c-knappen så slår seg telefonen allikevel på. skiftet usb-port og prøvt flere x men når ikke frem.

Dere som fikk det til: what 2 do?

Installert denne driveren(USB Update driver)

 

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&...=15278&esi=true

jepp - installert flere ganger. funker f.... ikke

:wallbash:

telefonen slår seg på etter snaue 3 sek

Det var flere som hadde dette prob, råder om å se

gjennom bak hva andre gjorde

Lenke til kommentar

Jeg spør nok en gang: Kan noen sende meg fila eller legge den ut her?

Har prøvd sikkert 30 ganger nå og alt av brannmurer og annet tull er slått av, har nyeste java, har prøvd i Opera og IE, men når jeg ser nederst på statuslinja ser jeg at den prøver å åpne .exe-fila, men da skifter den bare over til: Applet StartApplet started.

Lenke til kommentar
Jeg spør nok en gang: Kan noen sende meg fila eller legge den ut her?

Har prøvd sikkert 30 ganger nå og alt av brannmurer og annet tull er slått av, har nyeste java, har prøvd i Opera og IE, men når jeg ser nederst på statuslinja ser jeg at den prøver å åpne .exe-fila, men da skifter den bare over til: Applet StartApplet started.

Hmm okey!

 

Letet litt i pcen og funnet 4 filer,antar d er disse 4 filene som er oppdateringen.

Lastet dem opp på rapidshare,da jeg ikke har andre steder å laste opp på er på ca 20 mb str

 

men åssen du kan få dem i oppdatert i tlf veit jeg ikke.

 

Fant de filene på følgende mappe

 

C:\Programfiler\Sony Ericsson\Update Service\software-data

 

Link:

 

http://rapidshare.de/files/2388950/software-data.zip.html

Lenke til kommentar

Greit, da er man i gang med slitingen.

 

PCsuite er lagt inn fra cd-rommen. USB-drivere er lagt inn fra SE sine sider, og de skal fungere helt finfint.

 

Jeg kommer meg helt fram til der det står slå av telefon, plugg ut kabel, vent 20 sekunder, hold inne C, plugg inn kabel.

 

Gjør dette, men det eneste som skjer er at telefonen slår seg på igjen etter ca 10 sekunder. Og ingen reaksjon fra programmet, må avslutte det manuellt.

 

Har nyeste java innstallert, og brannmur slått av under bruk av oppdateringen.

Lenke til kommentar
Greit, da er man i gang med slitingen.

 

PCsuite er lagt inn fra cd-rommen. USB-drivere er lagt inn fra SE sine sider, og de skal fungere helt finfint.

 

Jeg kommer meg helt fram til der det står slå av telefon, plugg ut kabel, vent 20 sekunder, hold inne C, plugg inn kabel.

 

Gjør dette, men det eneste som skjer er at telefonen slår seg på igjen etter ca 10 sekunder. Og ingen reaksjon fra programmet, må avslutte det manuellt.

 

Har nyeste java innstallert, og brannmur slått av under bruk av oppdateringen.

Pc suite er det best å installere fra Se.com, men tror ikke det er det som er problemet her.

 

jeg hadde samme problem og måtte bare prøve noen ganger ut og inn med mobilen, samt bytte USB-port.

 

PLUTSELIG skjønte den at det var flashing jeg prøvde på og spurte etter flashdriverne.

 

Da gikk alt som smurt.

 

på telefon nr 2, hadde jeg ingen problemer overhodet.

Lenke til kommentar

Noen som har vært borti denne feilmeldingen?

 

Jeg har installert usb driverne, oppgradert til siste versjon av pc suite, restartet maskinen, byttet til en annen usb port, tatt ut batteriet i telefonen og til og med forsøkt både i IE og Opera.

 

Like fullt kommer denne feilmeldingen opp etter jeg har akseptert avtalene og bekreftet at alle andre programmer er lukket.

 

Hell on earth så vanskelig det skulle være, da jeg oppgraderte S700'en var det bare å dokke den og godta alt så gikk det på skinner.

 

Tips mottas med stor takk!

post-193-1118787987_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Noen som har vært borti denne feilmeldingen?

 

Jeg har installert usb driverne, oppgradert til siste versjon av pc suite, restartet maskinen, byttet til en annen usb port, tatt ut batteriet i telefonen og til og med forsøkt både i IE og Opera.

 

Like fullt kommer denne feilmeldingen opp etter jeg har akseptert avtalene og bekreftet at alle andre programmer er lukket.

 

Hell on earth så vanskelig det skulle være, da jeg oppgraderte S700'en var det bare å dokke den og godta alt så gikk det på skinner.

 

Tips mottas med stor takk!

Denne kom opp en gang jeg koblet fra mobilen mens den initialiserte den.

 

Den får altså ikke kontakt med mobilen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...