Gå til innhold

SE K750i Oppdateringstjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
internasjonale linken fungere, men hvordan er det å kjøre en oppdatering fra internasjonalside, når telefonen min er norsk...

Noen som har testet enda?

Ja, nå funka den.

har du kjørt oppdatering på telefonen? Brukte du engelske siden da? Du har selvsagt norsk telefon

 

EDIT: Beklager dobbelposting!

Endret av tobv83
Lenke til kommentar
Jeg kommer så langt som når jeg skal holde "C" nede og sette inn USB kabelen, da skjer det ingenting.. slår seg på som vanlig.

Mulig det er at vi må ha den norsk oppdateringen, burde jo være der nå liksom, siden linken ligger ute, men det er ingen ting på linken.

Lenke til kommentar

Forandringer jeg har merket så langt:

 

- De har rettet navnene på månedene slik de står på Norsk, sto på Engelsk før

- Høyere volum når man bruker høytaleren

- Enda litt raskere i menyer

- Bluetooth headsettet gir mye høyere lyd fra mikrofon (folk hørte nesten ikke hva jeg sa tidligere)

 

Jeg har ikke hatt noen problemer med at tlf. henger, det har jo mange andre hatt. Er spent på hvordan det har gått.. tar nok ett døgn før vi vet noe sikkert om det.

Lenke til kommentar
Har fått det til nå, trengte en driver. Oppdateringen gikk fint, nå må jeg teste litt.

Kan du forklare hva du gjorde? stepp for stepp, får de ikke til her.....

Hvor stopper det opp?

Vel har lagt inn nye usb flash driverene, lagt inn pcsuite,skrudd av telefonen så holdt inne C knappen, men når skal jeg skru den på?

Lenke til kommentar
Har fått det til nå, trengte en driver. Oppdateringen gikk fint, nå må jeg teste litt.

Kan du forklare hva du gjorde? stepp for stepp, får de ikke til her.....

Hvor stopper det opp?

Vel har lagt inn nye usb flash driverene, lagt inn pcsuite,skrudd av telefonen så holdt inne C knappen, men når skal jeg skru den på?

Du skal ikke skru den på.. som det står der så skal du holde "C" inne og sett inn USB-kabelen. Da starter oppdateringen.. når du ser på skjermen at oppdateringen har startet så slikker du "C" knappen.

Lenke til kommentar
Har fått det til nå, trengte en driver. Oppdateringen gikk fint, nå må jeg teste litt.

Kan du forklare hva du gjorde? stepp for stepp, får de ikke til her.....

Hvor stopper det opp?

Vel har lagt inn nye usb flash driverene, lagt inn pcsuite,skrudd av telefonen så holdt inne C knappen, men når skal jeg skru den på?

Du skal ikke skru den på.. som det står der så skal du holde "C" inne og sett inn USB-kabelen. Da starter oppdateringen.. når du ser på skjermen at oppdateringen har startet så slikker du "C" knappen.

så jeg skal ikke plugge i telefonen før jeg får beskjed om å sette i usb kabelen? Jeg må kjøre installasjonen fra België. Får ikke noe opp når jeg tar den på global. Kan du ikke forklare trinn for trinn hvordan du gjorde det? Om du hadde PCsuite installert osv?

Pliis

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...