Gå til innhold

SE K750i Oppdateringstjeneste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne kom opp en gang jeg koblet fra mobilen mens den initialiserte den.

 

Den får altså ikke kontakt med mobilen.

Det er veldig rart fordi jeg har kontakt med mobilen via pc suite. Kan gå inn via mine telefoner og browse både telefonminnet og på memorysticken. COM portene er aktivert og alt er satt opp riktig -men kun når jeg skal oppdatere den får den altså ikke kontakt med telefonen..

 

For ett opplegg..

Lenke til kommentar

no usb cable found... hvordan installere den hmmm

 

usb kabelen er plugga inn...

 

 

installerte pcsuite fra cd og så klarte jeg å overføre bilder osv til og fra tlf.. men nå funker ikke kabelen ved oppdaterig... lasta ned USB driverne men vet ikke hvordan jeg skal innstallere dem?

Endret av xadox
Lenke til kommentar

Plugga kabelen inn i den andre pc'en jeg har og innstallerte alt fra Sony Ericsson fra scratch. Ble fint som snus, så nå har jeg oppdatert både min og fruens K750.

 

Kan ikke si jeg merker at det går noe merkbart raskere i menyene -men at kameralyden har blitt synkronisert med når bildet tas var en positiv forbedring.

 

Har merket en ting med T9 ordlisten i K750 kontra ordlisten på S700, og det er at når man legger til nye ord på K750 kommer de alltid først selv om man bruker andre stavekombinasjoner så flyttes ikke de mest brukte ordene fremst slik det er på S700.

 

Håper denne oppgraderingen fikset det.

Lenke til kommentar

Endelig gikk oppgraderinga hos meg og! Måtte prøve 3 ganger til med IE så funket det plutselig å laste ned. Har bare såvidt testet telefonen, kameraet tar bilder raskere. Kvaliteten vet jeg ikke om har blitt bedre dog. En stor forskjell: Jbenchmark3D: før oppdatering fikk jeg 91 poeng på høy kvalitetstesten, nå får jeg 123 :) har tydeligvis blitt litt mer kapabel til å bruke til 3D-spill og programmer etter oppdateringa, noe jeg setter pris på!

Lenke til kommentar
Det var den gamle kameraprogramvaren, ja. Den nye heter 4.5.

 

Det gamle versjonsnummeret for hele programvaren var R1A044

Øh?

...jeg oppdaterte i går og har versjon R1J002 på selve softwaren, som skal være den nye softwaren, så det ser riktig ut.

 

Men det står på "Versjoner for Kameraprogramvare Kamera Gjeldende 4.4", er det noen forskjell her? jeg lasta oppdateringa ned via den norske siden.

Lenke til kommentar

jeg klarte ikke å oppgradere i natt og heller i dag tidlig. kommer som tidlnevnt så langthvo man må holde c-knappen ned men programmer starter ikke men tlf. slår seg på. jeg lastet jo ned usb-driverne men vet ikke om de er installert. det popper ikke noe vinduet opp som beskrevet her tidl. ganske så frustrerende. takknemlig for tipps. :hmm:

Lenke til kommentar

Det var ikke lett å oppdatere den, men det gikk til slutt. Min slo seg på hver gang og XP ville spille av media og bilder.

 

Jeg fikk spørsmål om å installere driverene, men måtte høyreklikke på fila og velge installere. Startet maskinen på nytt og VOILA!

Ble frustrert over at noen byttet USBkontakt og det virket, når jeg sitter med en.

 

Anyway, telefonen virker fint. Den bugget når jeg skulle ha ramme på bilder, og hang seg opp hvis jeg trykket i menyen og noen plutselig ringte. Det er fikset nå.

 

Takk alle sammen for mange gode tips! :w00t:

 

EDIT: Leif was here.

Endret av Fenriz
Lenke til kommentar
Det var den gamle kameraprogramvaren, ja. Den nye heter 4.5.

 

Det gamle versjonsnummeret for hele programvaren var R1A044

Øh?

...jeg oppdaterte i går og har versjon R1J002 på selve softwaren, som skal være den nye softwaren, så det ser riktig ut.

 

Men det står på "Versjoner for Kameraprogramvare Kamera Gjeldende 4.4", er det noen forskjell her? jeg lasta oppdateringa ned via den norske siden.

Sorry mac. 4.4 er den nyeste programvaren for kameradelen. Var jeg som husket feil.

Lenke til kommentar

Hos meg funker ikke dette særlig bra. Jeg har fått installert update-driveren, og jeg har kommet så langt at jeg har klart å installere "Sony Ericsson Update Service" (den 12-13MB filen som lastes ned og installeres).

 

Når jeg så går videre i prosessen kommer det bare opp følgende i nettleseren:

 

"Programmet rapporterte en udefinert feil

Prøv igjen. Hvis problemet vedvarer, kontakter du brukerstøtteavdelingen."

 

Jeg har kontaktet brukerstøtteavdelingen hos Sony Ericsson, men de har ikke fått testet denne oppdateringsløsningen selv, så de har ingen tips. :thumbdown:

 

Noen av dere som har noen tips? Jeg bruker IE, har prøvd forskjellige USB-porter, har avinstallert update-programmet og installert det på nytt, men ingenting hjelper, jeg får nøyaktig samme feilmelding uansett. :cry:

Lenke til kommentar
Noen av dere som har noen tips? Jeg bruker IE, har prøvd forskjellige USB-porter, har avinstallert update-programmet og installert det på nytt, men ingenting hjelper, jeg får nøyaktig samme feilmelding uansett. :cry:

Prøv å innstaller alt på en annen maskin og ta oppdateringen via den.. det var det som reddet meg i natt da jeg hadde prøvd alt uten at det funket.

Lenke til kommentar

Jeg glemte å nevne det i den forrige posten min, men jeg har prøvd å oppdatere på en annen PC også. Dessverre arter problemet seg nøyaktig likt på begge maskinene.

 

Men har noen andre her fått samme feilmelding som meg underveis?:

"Programmet rapporterte en udefinert feil

Prøv igjen. Hvis problemet vedvarer, kontakter du brukerstøtteavdelingen."

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Har prøvd alt som SE sier 30 ganger nå, men den vil ikke starte nedlastninga, hjelp her? Direkte link? Noen som kan legge ut filene??

Hmm okey!

 

Letet litt i pcen og funnet 4 filer,antar d er disse 4 filene som er oppdateringen.

Lastet dem opp på rapidshare,da jeg ikke har andre steder å laste opp på er på ca 20 mb str

 

men åssen du kan få dem i oppdatert i tlf veit jeg ikke.

 

Fant de filene på følgende mappe

 

C:\Programfiler\Sony Ericsson\Update Service\software-data

 

Link:

 

http://rapidshare.de/files/2388950/software-data.zip.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...