Gå til innhold

Innsending/reklamasjon på mobiltlf.


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt SE k750i på Komplett. Jeg ser her på forum-sidene at mange plages med irriterende bugs... jeg har ikke opplevd nevneverdige problemer, men lurer allikevel på hvordan jeg skal reklamere på telefonen ettersom jeg har kjøpt den på nettet:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bare å gå og levere den på nermeste SE-autoriserte verskted og ta med kvitteringen. Det tar bare ekstra tid hvis du sender den til nettbutikken først.

Men om du gjør alt på egenhånd og feilen gjentar seg har du ikke krav på å heve kjøpet ved 3. gangs mangel.

 

Derfor: kontakt altid selger først og førhør deg om muligheten for å levere til et annet verksted.

Lenke til kommentar
Jeg har kjøpt SE k750i på Komplett. Jeg ser her på forum-sidene at mange plages med irriterende bugs... jeg har ikke opplevd nevneverdige problemer, men lurer allikevel på hvordan jeg skal reklamere på telefonen ettersom jeg har kjøpt den på nettet:

All informasjon du trenger finner du på komplett sine sider, de er veldig gode og utfyllende ang reklamasjon og lignende hos de :)

Lenke til kommentar
Det er bare å gå og levere den på nermeste SE-autoriserte verskted og ta med kvitteringen.  Det tar bare ekstra tid hvis du sender den til nettbutikken først.

Men om du gjør alt på egenhånd og feilen gjentar seg har du ikke krav på å heve kjøpet ved 3. gangs mangel.

 

Derfor: kontakt altid selger først og førhør deg om muligheten for å levere til et annet verksted.

så hvis nærmeste verksted er anovo,zodiac eller teleservice så er det fremdeles ikke avhjelp ettersom dette er hovedverksteder?

Lenke til kommentar

Men man kan reklamere direkte til tidligere salgsledd (også SE) og da kan du fortsatt heve kjøpet ved 3 gangs mangel. :D Altså: Først reklamere der du kjøpte telefonen eller tidligere salgsledd og deretter send på verksted.

 

Har enda, heldigvis, ikke hatt en Telefon som ikke har latt seg reparere.

Lenke til kommentar
Det er bare å gå og levere den på nermeste SE-autoriserte verskted og ta med kvitteringen.  Det tar bare ekstra tid hvis du sender den til nettbutikken først.

Men om du gjør alt på egenhånd og feilen gjentar seg har du ikke krav på å heve kjøpet ved 3. gangs mangel.

 

Derfor: kontakt altid selger først og førhør deg om muligheten for å levere til et annet verksted.

så hvis nærmeste verksted er anovo,zodiac eller teleservice så er det fremdeles ikke avhjelp ettersom dette er hovedverksteder?

Som KVTL sier: du må reklamere til selger eller tidliger salgsledd og så må DE vise deg videre til et hovedverksted.

 

Ellers har de jo ikke fått mulighet til å rette mangelen.

Lenke til kommentar
Det er bare å gå og levere den på nermeste SE-autoriserte verskted og ta med kvitteringen.  Det tar bare ekstra tid hvis du sender den til nettbutikken først.

Men om du gjør alt på egenhånd og feilen gjentar seg har du ikke krav på å heve kjøpet ved 3. gangs mangel.

 

Derfor: kontakt altid selger først og førhør deg om muligheten for å levere til et annet verksted.

så hvis nærmeste verksted er anovo,zodiac eller teleservice så er det fremdeles ikke avhjelp ettersom dette er hovedverksteder?

sist jeg sjekket så var Teleservice 1 av 2 HVC her i landet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...