Gå til innhold

Penger til mount, hvor skal jeg grinde?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en lvl 38 Tauren Druid som må begynne å samle penger til mount, men spørsmålet er hvor skal jeg gå der det droppes bra med sølv?

Endret av gstavdal
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk å selg silk cloth som du får på SM på AH =) jeg hadde en annen plass i Arathi der jeg fikk silk fikk over 400 silk etter SM.... var færdig med 1 aid og TJENTE GROVT... :p

Skrevet

få med en lvl 40 venn og ta graveyard runns i SM, den instancen rett ovenfor library instance (den man som regel aldri går inn i )

Eller du kan låne og betale tilbake når du selv er level 43\44, Da kan du lett tjene pengene selv på å farme SM eller hm... hippogrypher i feralas, er ikke sikker på level på de tho.

Skrevet
tauren kan vell egentli ikke ha mounts eller ta jeg feil?

Det var ikke meningen at tauren skulle ha mount (de skulle bare ha en "plainsrunning ability"), men det ble forandret, husker ikke helt når, til at vi fikk kodo. Om du leser den boka som fulgte med spillet så står det der at tauren er for feit til mount.

Tauren er vel også den eneste rasen som kun kan bruke sin egen mount, de kan f.eks. ikke ri raptor. Et unntak er ulven du kan kjøpe når du har høy nok reputation med Frostwolf Clan i Alterac BG, men om det er "working as intended" eller ei vet jeg ikke.

Skrevet

Ta SM-runs og grind Stone Elemental (eller hva de heter) i Badlands. Disse steinene får en en del sølv for. I tillegg bør du samle opp på vendor-trash og selg dette. Er en del å hente etterhvert.

Selv har jeg herb/alc som yrke. Et tips her er å legge alc litt på is for så å selge herbs på AH. Andre gathering-yrker har samme effekt. Kan tjene masse gull på den måten!

Lykke til! Min mening er at mount er oppskrytt. IKKE verdt 90g. Men nå er jeg shaman da så hastighetsøkningen på kun 20% er ikke all verden. Ser dog litt kult ut, særlig med kodo :)

Skrevet
Lykke til! Min mening er at mount er oppskrytt. IKKE verdt 90g. Men nå er jeg shaman da så hastighetsøkningen på kun 20% er ikke all verden. Ser dog litt kult ut, særlig med kodo :)

Dette spørs jo om du spiller på en vanlig server eller på pvp. Om du ikke er i humør til pvp, rir du bare forbi. Såvidt jeg vet er det bare mage med polymorph som kan dismounte deg, i tillegg til en engineering gadget. En paladin har f.eks ikke sjanse til å dismounte deg.

Skrevet

Jeg starta jo en slik tråd for to uker siden, og var i akkurat samme situasjon. Joinet en gruppe på SM, og når vi hadde gjort alt utenom graveyarden hadde jeg tjent meg 10 gull. :D Men jeg forsto jo videre at det ville fortsatt ta litt tid å nå nitti gull, samt at SM ble jævlig kjedelig etterhvert...

Genialt nok, så brukte jeg to dager på å hjelpe to low lvls i guildet. Og uten at jeg ante det så var de to noen skikkkelige rikinger, og neste dag lå det 85g til meg i mailboxen! :w00t: Hadde aldri trodd at jeg skulle ha så flaks... Gull, for å si det sånn!!!

Skrevet

Jaja...en liten oppdatering. Har nå fått unnagjort mount treningen og har 52 gull i lommeboka, og mangler da bare 20 gull. Men fyttikatta og tregt dette går. Har levla til 41 nå, og fortsatt labber jeg rundt. Hadde det ikke vært for travelform, tror jeg jeg hadde flydd på vegga.

Så moralen er; begynn tidlig med sparing til mount!

Skrevet
Ta SM-runs og grind Stone Elemental (eller hva de heter) i Badlands. Disse steinene får en en del sølv for. I tillegg bør du samle opp på vendor-trash og selg dette. Er en del å hente etterhvert.

Selv har jeg herb/alc som yrke. Et tips her er å legge alc litt på is for så å selge herbs på AH. Andre gathering-yrker har samme effekt. Kan tjene masse gull på den måten!

Hehe, pirkepirke.

Fra 140% til 160% så er det ikke 20% økning, men heller 14% :D

Skrevet

Hehe, pirkepirke.

Fra 140% til 160% så er det ikke 20% økning, men heller 14% :D

Hehe, pirkepirke.

Blizzard regner alle bonuser fra base, altså vil det være nærmest selvsagt å regne det slik selv når en diskuterer speed-bonus. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...