joda_321 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Omtrent slik lufter jeg lillebroren min. Bare at han må jeg sette i bånd.
Clerion Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Oi ! Her var det masse god mat, njam njam...... Wf? Rabbit taste like chicken. Men egentlig ikke... Jo, de gjør faktisk det, bare litt søtere om jeg husker riktig. Det smaker uansett gankse godt. Før drev vi selv med kaninoppdrett og hadde på det meste litt over 100 kaniner. Fy F........ Kom deg vekk fra posten din morder!!!
Tonio Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Har da spist kaniner jeg og... Vet hvordan det smaker. Vi slaktet jo kjæledyra våres, og jeg ble tvunget til å spise de...
~Alex~ Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Fin kanin, bruker selv den løsningen med laptop ute mye om sommeren, men man må følge med på været...
vanilla ice Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Omtrent slik lufter jeg lillebroren min. Bare at han må jeg sette i bånd. :!:
Boralis Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 jeg går tur med gullfisken min :!: Hadde gullfisk jeg og,men det var for mye arbeid med dem. Så nå har jeg pølser i akvariet :!:
Runar Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 (endret) Oi ! Her var det masse god mat, njam njam...... Wf? Rabbit taste like chicken. Men egentlig ikke... Jo, de gjør faktisk det, bare litt søtere om jeg husker riktig. Det smaker uansett gankse godt. Før drev vi selv med kaninoppdrett og hadde på det meste litt over 100 kaniner. Endret 14. juni 2005 av -Runar-
Prebo Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Omtrent slik lufter jeg lillebroren min. Bare at han må jeg sette i bånd. :!: Dagens :!:
Deadringer Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 kanin er godt det... ikke noe feil med å spise kanin. men det var uansett en bra måte å lufte "maten" på :!:
Clerion Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 kanin er godt det...ikke noe feil med å spise kanin. men det var uansett en bra måte å lufte "maten" på :!: Ehh? Dvergkanin oppvokst på tørrfor??? Tviler på at det er "Mat"
startmeny Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Oi ! Her var det masse god mat, njam njam...... Wf? Rabbit taste like chicken. Men egentlig ikke... Jo, de gjør faktisk det, bare litt søtere om jeg husker riktig. Det smaker uansett gankse godt. Før drev vi selv med kaninoppdrett og hadde på det meste litt over 100 kaniner. STFU!!!!!!
Jokko88 Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Har da spist kaniner jeg og... Vet hvordan det smaker. Vi slaktet jo kjæledyra våres, og jeg ble tvunget til å spise de... Slaktet dere kjæledyrene deres for å spise dem?
Tonio Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Har da spist kaniner jeg og... Vet hvordan det smaker. Vi slaktet jo kjæledyra våres, og jeg ble tvunget til å spise de... Slaktet dere kjæledyrene deres for å spise dem? Ja, de gjorde det! Og de tvang det i meg også... Onde foreldre.
El Matador Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Har da spist kaniner jeg og... Vet hvordan det smaker. Vi slaktet jo kjæledyra våres, og jeg ble tvunget til å spise de... Slaktet dere kjæledyrene deres for å spise dem? Ja, de gjorde det! Og de tvang det i meg også... Onde foreldre. Hvorfor i alle dager?
Tonio Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Vet ikke, kom bare hjem til tomt bur en dag og fikk vite litt senere at de var slaktet og skulle bli middag.
Blårens Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Vet ikke, kom bare hjem til tomt bur en dag og fikk vite litt senere at de var slaktet og skulle bli middag. er de sykopater?? du må aldrig spise den maten de lager plutselig en dag har de slaktet enn venn av deg og de tvinger deg til å spise han
Clerion Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Vet ikke, kom bare hjem til tomt bur en dag og fikk vite litt senere at de var slaktet og skulle bli middag. er de sykopater?? du må aldrig spise den maten de lager plutselig en dag har de slaktet enn venn av deg og de tvinger deg til å spise han
MyBigMouth Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 bare pass på at kaninen ikke spiser ledningene Derfor det store trelokket over main-kablene. Tro meg....du merker hvis kaninen knager over kablene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå