catosmart Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 (endret) Hei Hurtigtastene i Adobe Photoshop CS 8 funker ikke... allt ser ut som det skall men hurtigtastene funker ikke.... jeg går på edit> shortcuts... og allt er som det skall.. kan noen svare? venter spent på svar:P MVH Cato;) Endret 9. juni 2005 av catosmart
efikkan Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det kan være en tast på tastaturet ditt som har hengt seg opp. Jeg anbefaler deg at du trykker circa 10 ganger på de fleste tastene og prøver igjen.
pmarius Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg sier ikke at dette nødvendigvis gjelder deg; men det er en piratversjon av Photoshop CS 8 som har dette problemet.
catosmart Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 Ok da er det sikkert det:( er sånn på de 3 andre dataene jeg har instalert photoshop på (samme install fil)
ilpostino Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 det at shortcutsene er vanlig i photoshop-utgaver som har blitt cracket av Paradoxx (Paradoxx -> en cracke-gruppe)
janfredrik Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jo, er nok piratkopiert den photoshopen din. Du er ikke alene om å ha piratkopiert photoshop
catosmart Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 (endret) Hey fant ut av det... det var den cracken jeg brukte... når jeg instalerer den så fucker hele photoshop.. men fant en skikkelig crack i mappa med installen:P..... Endret 9. juni 2005 av catosmart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå