Gå til innhold

Laste ned BF2 fra "Steam"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har lyst og laste ned BF2, på samme måte som eg lasta ned Half-Life 2 og CS:S via Steam

Trur dere EA Games kjem med ei slik tjeneste?

Det hadde vore litt genialt, fordi eg hater cd'r og dvd'r...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan godt hende at dei vil kome med ein liknande teneste ein gong i framtida, men pr. dags dato har dei det ikkje. så du må nok bare stille deg i kø i nærmaste butikk.

Skrevet

Får håpe de IKKE kommer med noe steam lignende system for da kverker jeg EA. Steam er en byrde og plage. Håper VALVe er de eneste som lager et slikt idiotisk system.

Skrevet
Får håpe de IKKE kommer med noe steam lignende system for da kverker jeg EA. Steam er en byrde og plage. Håper VALVe er de eneste som lager et slikt idiotisk system.

Kunne ikke blitt mer enig..

Eller..

En liten forandring..

Får håpe at Valve SLUTTER med Steam, så INGEN bruker noe sånt dritt mer!

Skrevet

EA er i grunn dårlig til å lage en tjeneste for online spilling. I hvertfall til PS2. Online spilling der er noe herk når man spiller EA sine spill. Etter hver runde for eksemple i NFSU må man logge inn på nytt.

Skrevet

Steam og lignende programmer er fremtiden, og vi vil nok se mye av det fremover. Problemer kommer dersom alle utviklere/utgivere kjører sitt eget system med sine egne spill (noe som mest sannsynlig vil skje). Å ha ørten av disse programmene å holde styr på gjør at fordelene blir borte blandt ulempene. I tillegg håper jeg at man fortsatt kan få kjøpe den fysiske boksen dersom man ønsker dette. Det har jo en ekstra sjarm og jeg vet om flere som sverger til den fysiske manualen :)

Skrevet (endret)

Eller..

En liten forandring..

Du har tydligvis store problemer med steam?

Kva som er problemet da?

Endret av Cornel
Skrevet

Synes STEAM er veldig greit. Har alt samlet på et sted, og kommer det en oppdatering laster den den med en gang, og da slipper jeg å lete etter patch meg selv.

Synes Blizzard skulle ha kommet med noe som lignet STEAM for alle sine spill(Warcraft, Diable, Starcraft etc.)

Skrevet

Eller..

En liten forandring..

Du har tydligvis store problemer med steam?

Kva som er problemet da?

Det er for vanskelig å cracke :!:

Ok..

Skal være mer seriøs..

Vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke liker det, men er vel det at du må lissom gå gjennom så mye ditt å datt for å starte opp et spill..

Liker best når det er sånt som f.eks. BF42 der du starter spillet, finner server og joiner..

Ikke stresser med sånn tull som å kjøpe en konto og dritt..

Skrevet (endret)

I steam trykker jeg på server og velger så starter spillet av seg selv, er det så mye?

i bf må jeg jo starte spillet og vente før jeg så må gå til multiplayer og velge server.

Endret av <Iversen>
Skrevet

Steam er både raskere og enklere grunnen til at enkelte ikke liker det er fordi at det var en del kluss i begynnelsen og at de mener at forandring ikke fryder. Tenk å forrandre på et så bra spill på CS :no:

:nei:

Skrevet
I steam trykker jeg på server og velger så starter spillet av seg selv, er det så mye?

i bf må jeg jo starte spillet og vente før jeg så må gå til multiplayer og velge server.

Ja.

Men muligheten til ASE er i BF serien. :)

Skrevet

Steam suger rumpe, pga "oppdateringene" som steam tvinger på meg greier jeg ikke spille hl2 skikkelig lengre. konstante fpsdropp og crash... faen, var ikke sånn før de oppdaterte :thumbdown::nei::no:

Skrevet

Huff nei, den Steamdritten håper jeg vi slipper å se noe særlig til. Når jeg først betaler blodpris for et spill vil jeg i det minste ha med skikkelig cover og en hardkopi på DVD(CD), slik at jeg får litt mer varig verdi enn det steam/piratkopiversjonen har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...