Gå til innhold

Hva spiser du som oftest til frokost?

svamp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tar meg et glass jus eller melk.

Å spise er det siste eg har lyst til om morgonen. Blir ikkje svolten før ut i 11-12 tida.

Kanskje fordi du spiser rett før du legger deg eller spiser mye mat om kvelden?

Skrevet (endret)

Ein stykk skive (grovbrød pga einaste som er i huset) med diverse pålegg, vanligvis ost.

Og såklart MELK!

Edit: Glømte drikke

Endret av Ed Hunter
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Spiser frokost et par timer etter at jeg har stått opp. Går for det meste i varm mat som lasagne, kyllingvinger, pasta... Ja, jeg bruker mye penger på mat. En investering i kroppen vettu.

Skrevet

2 brødskiver med banan, leverpostei eller brunost og et glass melk/oboy er det jeg spiser til frokost. Av og til spiser jeg litt cornflakes også, men som oftest blir det to kjappe brødblings.

Skrevet

Spiser 2-3 porsjoner Corn Flakes, vanligvis ikke noe drikke i tillegg til det. Hender at det blir litt appelsinjuice.

Corn Flakes spises for øvrig til kvelds også, og noen ganger til lunsj. Ensformig kosthold? Kan jeg aldri tenke meg.

Skrevet (endret)

Brødmat + pålegg og melk/juice, hva faen ellers? :dontgetit:

Skolemat kan forøvrig dra seg.

Edit: Går i med proteinpulver o.l? Kompansere med syntetisk møl fordi en ikke prioriterer det helt basiske av trengsler slik at en får et variert og sunt kosthold? :hmm: Mat-hykleri imo. Jaja, bombastiske nok uttalelser for denne gangen.

Endret av Carl M
Skrevet

Jeg spiser alltid frokost. Må da ha mat i kroppen! På hverdager går det i brødskiver med diverse pølsevarienter på. I helgene pleier jeg å koke meg nudler.

Skrevet
Skive med nugatti og eplejuice/melk! :w00t:

:w00t:

Men én skive høres lite ut. Dere som skriver én skive, er det nok grunnlag for en dags jobbing (eller slauring, for den saks skyld :p )?

Jeg må i alle fall ha 3 skiver og 2 glass melk.

Skrevet

Før kantina på skolen stengte: 3 brødskiver med ost og skinke. 2 glass eplejuice.

Etter kantina stengte: Is-te, 3 skolebrød.

Dumme kantine.. :/

Skrevet

Men én skive høres lite ut. Dere som skriver én skive, er det nok grunnlag for en dags jobbing (eller slauring, for den saks skyld :p )?

Et som regel 2-3 skiver til frokost, har ikkje matlyst til meir om morgonen.

Skrevet

En porsjon havregryn (ca100gram) Dette er særdeles heslig, men jeg trenger det. Bruker sikkert 10-15 minutter på denne porsjonen fordi jeg er så kvalm og jævlig om morgenen.

I tillegg spiser jeg enten tunfisk, drikker ett egg, eller tar noe ekstra melk (Gjerne med noe proteinpulver kastet direkte i kartongen.

Forsøker på å få i meg 30-40 gram proteiner til frokost, og så mye karbohydrater jeg klarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...