Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Hva sier loven om slossing?


FpsStu

Anbefalte innlegg

Da henger du ærligtalt i feil miljø. Evt. har du vært ekstremt uheldig.

Har selv blitt banket livskiten utav, men mener ikke å huske at jeg ville drepe personen etterpå. For øvrig ble vi venner dagen etterpå, vennskap skapes på de merkligste måter.

 

Menmen, jeg vet jo ikke hvordan alt er. Har ikke bodd så mange steder og har bare 15år fartstid. ;)

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da henger du ærligtalt i feil miljø. Evt. har du vært ekstremt uheldig.

Har selv blitt banket livskiten utav, men mener ikke å huske at jeg ville drepe personen etterpå. For øvrig ble vi venner dagen etterpå, vennskap skapes på de merkligste måter.

8212556[/snapback]

 

Et vist manneblad med 2 visse reportere anmeldte utelivet her jeg bor i et av numerene sine.

 

Der skulle de teste myten om at folk fra min by var mer hissig å farlig i fylla en andre plasser.

 

De fikk bevist det ikke var myte , men faktafaen

 

Begge våkna å ikke huska noe på hotelrommet . Fulle av blåmerker å sår.

 

Sier sitt om byen

Lenke til kommentar

Selvforsvar skal da ikke være ulovlig?

Hvis det kommer en som skal banke/drepe deg, og det står bare mellom deg og han, ser jeg ikke noe som kan stoppe deg i å forsvare deg selv?

Det er jo forskjell på å forsvare seg selv, og å få overtaket for så og fortsette og banke løs da...

 

Forsvar er vel det og kunne slå tilbake hvis situasjonen krever det, men ikke og banka personen opp hvis du får overtaket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...