Gå til innhold

Liste over kjente bugs i K750i


Anbefalte innlegg

Skrur automatisk av stillemodus når du kobler til håndfrisett, hva nå det skal være godt for? Hender jo jeg hører på mp3/radio på skolen/jobben og da vil jeg helst ikke at det skal ringe med lyd...

 

Batterimåleren er helt på trynet, det siste døgnet har den hoppet fra 64% til 49% og så frem og tilbake mellom disse flere ganger...

Endret av Bamsemoms
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg byttet over fra minnekort til telefonminne, og nå ligger ikke de nye bildene jeg tok etter det i den vanlige mappen. Jeg finner de faktisk ikke når jeg kobler telefonen til PC'en. Har sett i alle mappene. Bildene ligger på telefonen, for jeg finner de i filbehandling på telefonen.

Endret av Kamikaze1
Lenke til kommentar

Jeg fikk min første bug nå etter godt over 1 ukes intensiv bruk, og jeg har ikke slått den av i denne perioden. Når jeg gikk inn på innstillinger i kameramodus, og bladde meg bortover for å skru på makro, hoppet markøren tilbake til "skift til filmmodus" (eller noe) hvert 3. sekund...

 

Da fant jeg ut at det var på tide å gi mobilen en pause...

Lenke til kommentar
Jeg byttet over fra minnekort til telefonminne, og nå ligger ikke de nye bildene jeg tok etter det i den vanlige mappen. Jeg finner de faktisk ikke når jeg kobler telefonen til PC'en. Har sett i alle mappene. Bildene ligger på telefonen, for jeg finner de i filbehandling på telefonen.

Du må bruke File Manager programmet som fulgte med på cd, jeg slet med det samme igår.

Lenke til kommentar
Når man tar et bilde - shutterlyden kommer før bildet faktisk er tatt, så om man beveger telefonen rett etter man hører lyden så mister man objektet.

Har merket det jeg og SYKT irriterende og dårlig fra SE sin side. Kanskje det har noe med kvaliteten på bildene å gjøre at den er sånn?

Lenke til kommentar
Når man tar et bilde - shutterlyden kommer før bildet faktisk er tatt, så om man beveger telefonen rett etter man hører lyden så mister man objektet.

Nå vet jeg ikke hvor kjapt du flytter på mobilen etter at du har tatt bildet, men jeg syntes ikke det er et problem. Selvfølgelig mulig min telefon er anderledes enn din.

 

Så lenge man venter på at klikkelyden skal bli ferdig er alt i orden hos meg.

Lenke til kommentar
Når man tar et bilde - shutterlyden kommer før bildet faktisk er tatt, så om man beveger telefonen rett etter man hører lyden så mister man objektet.

Nå vet jeg ikke hvor kjapt du flytter på mobilen etter at du har tatt bildet, men jeg syntes ikke det er et problem. Selvfølgelig mulig min telefon er anderledes enn din.

 

Så lenge man venter på at klikkelyden skal bli ferdig er alt i orden hos meg.

Jepp, her også. Har ikke merket noe til det, er jo bare vente et sekund ekstra...

Lenke til kommentar
Skrur automatisk av stillemodus når du kobler til håndfrisett, hva nå det skal være godt for? Hender jo jeg hører på mp3/radio på skolen/jobben og da vil jeg helst ikke at det skal ringe med lyd...

hold inne # når du har satt inn headsett så har du stillemodus i headsettprofilen helt til du skrur det av selv

Lenke til kommentar
Sånn er det på Samsung D500 også. Har vel noe med at det er megapixler med i bildet og da tar det tid å lagre det.

Uansett en bug! De kunne jo utsatt lyden til bildet var lagret. Det har flere ganger skjedd at jeg har tatt bilde av føttene mine i stedet for objektet. De som har prøvd telefonen og tatt bilde har heller ikke klart å ta bilde av annet enn sine egne bein ved første gangs forsøk.

 

En annen ting - i dag skiftet telefonen til svensk språk mens jeg hadde den i lomma.....

Lenke til kommentar

Jeg klarte ikke å koble til en SE T630 via bluetooth, men den kunne koble til min K750i uten problemer og se gjennom mine filer. Uansett hva jeg gjør kommer det ikke opp noe i menyen "tilkoblede enheter". Men både t630 og nokia 6230 klarer å koble til og hente filer. Filoverføring ellers går bra, men browse en annen mobil fungerte altså ikke.

 

Ellers henger mobilen litt ved skifte til vannrett når man spiller av video.

 

Notater mottat fra en annen mobil i txt-format fikk ikke riktig tegn på Æ, Ø og Å.

Lenke til kommentar

Min døde kl 3.16 i natt :cry:

I går kveld var batteri-nivået på ca 50% da jeg la meg.. Da jeg våknet og skulle se på mobben slo ikke lyset seg på, så jeg trodde hele mobilen hadde slått seg av. Men da jeg så nærmere så jeg klokka i bakgrunnen, som viste når den har låst seg: 3.16. Ingen av knappene virket, og jeg måtte ta ut batteriet for å slå av.

Da jeg prøvde å slå på den igjen skjer ingenting annet enn at skjermen blinker raskt hvitt hele tiden.. ingen av knappene virker.. har prøvd å tatt ut batteriet flere ganger, og har også prøvd uten sim- og minnekort, men det samme skjer hele tiden. Eneste som har forandret seg er at den nå blinker mye saktere.. en gang hvert 5.sek eller noe.. Noen som har vært bort i lignende? Leste at noen hadde opplevd at mob hengte seg når man brukte animert skjermsparer (som f-eks klokke), men deres fungerte visst etter å ha tatt ut batteriet.. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...