Gå til innhold

Liste over kjente bugs i K750i


Anbefalte innlegg

synes det er merkelig hvis de ikke har merket såpass åpenbare bugs. merkelig at de ikke luket de bort før den ble sendt til masseproduksjon.

Men skjer det kun med enkelte enheter og under spesielle omstendigheter kan det også være vanskelig å finne under testing.

 

Så lenge det blir bedret innen relativt kort tid så er det helt OK, syns nå jeg. Bedre å få produktene ut på markedet mens de fremdeles er konkurransedyktige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min døde kl 3.16 i natt :cry:

I går kveld var batteri-nivået på ca 50% da jeg la meg.. Da jeg våknet og skulle se på mobben slo ikke lyset seg på, så jeg trodde hele mobilen hadde slått seg av. Men da jeg så nærmere så jeg klokka i bakgrunnen, som viste når den har låst seg: 3.16. Ingen av knappene virket, og jeg måtte ta ut batteriet for å slå av.

Da jeg prøvde å slå på den igjen skjer ingenting annet enn at skjermen blinker raskt hvitt hele tiden.. ingen av knappene virker.. har prøvd å tatt ut batteriet flere ganger, og har også prøvd uten sim- og minnekort, men det samme skjer hele tiden. Eneste som har forandret seg er at den nå blinker mye saktere.. en gang hvert 5.sek eller noe.. Noen som har vært bort i lignende? Leste at noen hadde opplevd at mob hengte seg når man brukte animert skjermsparer (som f-eks klokke), men deres fungerte visst etter å ha tatt ut batteriet.. :ermm:

Samme skjedde med min K750i, var plaget med at telefonen låste seg en rekke ganger. Tilslutt fikk jeg bare en hvit skjerm når jeg slo på mobilen, sendte den tilbake og bestilte en ny som jeg ikke har hatt noen problemer med :D

Lenke til kommentar

Har opplevd det samme.. Jeg og forsov meg da jeg hadde alarmen på.. :nei:

 

I tillegg har jeg opplevd at telefonen påstår den har Handsfree koblet til.. uten at den har det. (det skjedde også i løpet av natta)..

 

I tillegg har ejg opplevd at lyden i både telefon og på mp3/radio blir VELDIG dårlig uten grunn.. og at dette fikser seg selv igjen.. uten grunn..

Endret av eplekjeks
Lenke til kommentar

Har opplevd at telefonen påstår at minnekortet ikke er tilgjengelig, må da skru av og på så funker det. Noen ganger blir fotoene helt lyse med masse forstyrrelser. Av og til når jeg kobbler på headsettet så registrerer ikke telefonen det og jeg må ta det av og på før det virker. Men alt i alt :thumbup:

Endret av xnofit
Lenke til kommentar
#2. Ved valg av ramme for bildetaking blinker skjermen med sort / messed up grafikk før rammen og søker kommer opp.

 

#3. Mediaknappen på siden av telefonen kan ikke brukes uten at tråd-headsettet er tilkoblet, selv om jeg sist spillte mp3 og ønsker å fortsette med dette.

dette har jeg også merket, men at mediaknappen ikke virker uten headset tviler jeg på er en bug.

 

noen som har muligheten til å bruke mediaknappen uten headset?

 

jeg må også si jeg er utrolig fornøyd med telefonen! :love:

Lenke til kommentar

Vel mitt problem i dag er, etter en fw oppgradering fra SE sin side så vil faktisk ikke mobilen min ta opp film i høy oppløsning lengere uansett hva jeg gjør. Hadde ingen problemer med dette tidligere og nå er den så og si umulig. Uff noen som har opplevd det samme.. sitter her og river håret ut av skallen min i ren frustrasjon nå :cry:

Lenke til kommentar
#2. Ved valg av ramme for bildetaking blinker skjermen med sort / messed up grafikk før rammen og søker kommer opp.

 

#3. Mediaknappen på siden av telefonen kan ikke brukes uten at tråd-headsettet er tilkoblet, selv om jeg sist spillte mp3 og ønsker å fortsette med dette.

dette har jeg også merket, men at mediaknappen ikke virker uten headset tviler jeg på er en bug.

 

noen som har muligheten til å bruke mediaknappen uten headset?

 

jeg må også si jeg er utrolig fornøyd med telefonen! :love:

Man kan stille inn om man ønsker at mediaknappen skal føre til radioen eller mp3-spilleren.

 

Stiller man inn mp3 på den, så slipper man headset.

Lenke til kommentar

Jeg kopierte alle bilder/mp3 osv over til datan før jeg sende mobben til verkstedet. Nå har jeg fått ny tlf og flyttet innholdet tilbake til mobilen.. MEN, hvis jeg nå går inn på en bildemappe (eks "Bil") og velger å gå tilbake igjen, så er det alltid den første mappa jeg har (eks "Venner") som er markert.. Plagsomt å måtte bla mye nedover hele tiden. :ermm:

(Har ikke lastet ned oppgradering enda..)

Lenke til kommentar
Jeg kopierte alle bilder/mp3 osv over til datan før jeg sende mobben til verkstedet. Nå har jeg fått ny tlf og flyttet innholdet tilbake til mobilen.. MEN, hvis jeg nå går inn på en bildemappe (eks "Bil") og velger å gå tilbake igjen, så er det alltid den første mappa jeg har (eks "Venner") som er markert.. Plagsomt å måtte bla mye nedover hele tiden. :ermm:

(Har ikke lastet ned oppgradering enda..)

Si ifra om det bedrer seg etter å ha oppdatert da.

Lenke til kommentar
Man kan stille inn om man ønsker at mediaknappen skal føre til radioen eller mp3-spilleren.

 

Stiller man inn mp3 på den, så slipper man headset.

jeg må fremdeles koble til headset. skjønner ikke hvordan jeg skal sette den til mp3... vet at man kan velge mellom radio, mediaspiller og sist brukte.

 

er på nattevakt og har veldig god tid til å trykke på telefonen og merker at batterimåleren min også er på jordet.

Lenke til kommentar
Man kan stille inn om man ønsker at mediaknappen skal føre til radioen eller mp3-spilleren.

 

Stiller man inn mp3 på den, så slipper man headset.

jeg må fremdeles koble til headset. skjønner ikke hvordan jeg skal sette den til mp3... vet at man kan velge mellom radio, mediaspiller og sist brukte.

 

er på nattevakt og har veldig god tid til å trykke på telefonen og merker at batterimåleren min også er på jordet.

Sorry, samme her.

 

Selv om mediaspiller er valgt må man koble til headset. Sikkert ment å fungere som en normal mp3-spiller (de har som kjent ikke høyttaler)

Lenke til kommentar

jeg oppdaget på samme måte som xnofit at memorysticken ikke var tilgjengelig. Prøvde å¨sette den i på nytt, men den gav samme beskjed da jeg skulle ta bilder. Måtte starte hele mobilen på nytt for at den skulle finne memorysticken. Jeg har oppgradert firmwaren.

Endret av Jc-g
Lenke til kommentar
Jeg kopierte alle bilder/mp3 osv over til datan før jeg sende mobben til verkstedet. Nå har jeg fått ny tlf og flyttet innholdet tilbake til mobilen.. MEN, hvis jeg nå går inn på en bildemappe (eks "Bil") og velger å gå tilbake igjen, så er det alltid den første mappa jeg har (eks "Venner") som er markert.. Plagsomt å måtte bla mye nedover hele tiden. 

(Har ikke lastet ned oppgradering enda..)

 

Fant ut av det i dag.. Jeg prøvde å sortere etter mappenavn, og så ble alt i orden.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har nå oppgradert telefonen og hittil funnet 2 feil.

 

1. Musikknappen vil funker ikke uten headsett.

 

2. Telefonen er glad i å slå på musikken selvom jeg ikke har bedt den om det.

(Ligger i lommen med headsett tilkoblet.)

 

Noen andre her som har disse feilene?

1. Det er tydligvis ikke en "bug", men slik skal det være.

 

2. Når du har tlf liggende i lommen, kan det hende at du kommer borti mediaknappen uten at du vet det. Siden mediaknappen og volumknappene ikke er "beskyttet" av tastelåsen når du bruker headsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...